Murdoch daje prezenty za wykupienie płatnego dostępu

Forsal.pl 21-06-2010, 08:16

Bilety na film Toy Story 3 albo weekend w jednym z luksusowych brytyjskich hoteli - takie atrakcje czekają na osoby, które zdecydują się płacić za dostęp do internetowej strony gazety The Times, należącej do magnata medialnego Ruperta Murdocha.

Rozpoczął się zapowiadany od kilku miesięcy proces wprowadzania opłat za dostęp do materiałów z brytyjskiego dziennika umieszczanych w internecie. Aby zachęcić internautów do płacenia za abonament, kierownictwo gazety zdecydowało o wprowadzeniu wspomnianych wyżej prezentów.

Decyzja o wprowadzeniu opłat za dostęp do artykułów wiąże się ze spadkiem przychodów z reklamy. Mimo że według analiz ruch na stronach internetowych The Times może spaść po wprowadzeniu opłat nawet o 90 proc., to wydawca liczy, że przychody z opłat za dostęp do treści z nawiązką zrekompensują utratę wpływów związaną ze spadkiem ruchu.

Więcej w Forsal.pl, w tekście pt. Rupert Murdoch rozdaje prezenty za wykupienie dostępu do internetowej wersji The Times

DM/Bloomberg

Forsal.pl


Źródło: Dziennik Gazeta Prawna
  
znajdź w serwisie

RSS  

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Styczeń 2021»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031