Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Murdoch daje prezenty za wykupienie płatnego dostępu

Forsal.pl 21-06-2010, 08:16

Bilety na film Toy Story 3 albo weekend w jednym z luksusowych brytyjskich hoteli - takie atrakcje czekają na osoby, które zdecydują się płacić za dostęp do internetowej strony gazety The Times, należącej do magnata medialnego Ruperta Murdocha.

Rozpoczął się zapowiadany od kilku miesięcy proces wprowadzania opłat za dostęp do materiałów z brytyjskiego dziennika umieszczanych w internecie. Aby zachęcić internautów do płacenia za abonament, kierownictwo gazety zdecydowało o wprowadzeniu wspomnianych wyżej prezentów.

Decyzja o wprowadzeniu opłat za dostęp do artykułów wiąże się ze spadkiem przychodów z reklamy. Mimo że według analiz ruch na stronach internetowych The Times może spaść po wprowadzeniu opłat nawet o 90 proc., to wydawca liczy, że przychody z opłat za dostęp do treści z nawiązką zrekompensują utratę wpływów związaną ze spadkiem ruchu.

Więcej w Forsal.pl, w tekście pt. Rupert Murdoch rozdaje prezenty za wykupienie dostępu do internetowej wersji The Times

DM/Bloomberg

Forsal.pl


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR