Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

MS Office 2010 już w sprzedaży. Microsoft wyda 80 milionów USD na reklamę pakietu.

16-06-2010, 07:05

W 35 tysiącach sklepów na całym świecie można już kupować pakiet biurowy MS Office 2010. Koncern zamierza wydać niemałe pieniądze - głównie w internecie - by przekonać nas, że jego produkt jest lepszy od bezpłatnych zamienników.

Najnowszy pakiet biurowy Microsoftu - MS Office 2010 - jest już dostępny w 35 tysiącach sklepów na całym świecie. Amerykański koncern ogłosił wczoraj, że rozpoczął jego sprzedaż. Pakiet nabyć można także bez wychodzenia z domu w jednym ze sklepów internetowych, a także bezpośrednio w Microsofcie na stronie Office.com.

>> Czytaj także: MS Office 2010 już gotowy 

Oprócz sprzedaży bezpośredniej koncern stawia również na sprzedaż wiązaną - w ciągu roku Office 2010 ma trafić do około 100 milionów osób kupujących nowe komputery, na których pakiet Microsoftu będzie instalowany. Oczywiście będzie to wersja testowa, którą po opłaceniu będzie można przekształcić w produkt w pełni funkcjonalny. Firma dokonała sporych zmian w swojej strategii sprzedażowej, znacznie zwiększając możliwości zakupu jej produktów. Wszystko po to, by osiągnąć lepsze rezultaty.

Testy wersji beta najnowszego pakietu sugerować mogą duży jego sukces. Została ona pobrana około 9 milionów razy, czyli przeszło 6-krotnie więcej niż poprzednia. 75 procent osób testujących MS Office 2010 zapowiedziało zakup pełnej wersji.

>> Czytaj także: Zanim przesiądziesz się na MS Office 2010... 

Sonda
Z jakiego pakietu biurowego korzystasz?
  • MS Office
  • Works
  • OpenOffice
  • inny
wyniki  komentarze

Na całym świecie obecnie zainstalowanych jest około 1 miliarda kopii różnych wersji pakietu biurowego, co przedstawia bardzo duży potencjał. Oczywiście nie jest powiedziane, że wszyscy obecni użytkownicy starszych pakietów szybko zainstalują nowy. Część pozostanie przy obecnie używanych, inni mogą zwrócić się ku bezpłatnym alternatywom.

MS Office 2010 dostępny jest obecnie w trzech wersjach:

  • Home & Student 2010 - kosztuje 139 euro; zawiera aplikacje Word, Excel, PowerPoint oraz OneNote;
  • Home & Business 2010 - kosztuje 379,01 euro; oprócz aplikacji z wersji wyżej zawiera jeszcze Outlooka;
  • Professional 2010 - kosztuje 699 euro; dodatkowo zawiera także Publishera i Accessa.

Microsoft zamierza wydać 80 milionów dolarów na kampanię reklamową nowego pakietu, z czego 70 procent w internecie - podaje Business Insider. Wszystko po to, by przekonać klientów, że jest on ciekawszą propozycją niż Open Office czy Google Docs.

MS Office 2010 kupić można obecnie w 10 językach (nie ma jeszcze w języku polskim), docelowo dostępne będą 94 wersje językowe.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR