Morele.net ma już 13 punktów odbioru osobistego

01-09-2009, 19:29

Na początku września sklep internetowy Morele.net uruchomił kolejny, trzynasty punkt odbiorczy w Polsce. Tym razem z opcji odbioru osobistego mogą skorzystać internauci z Torunia.

Polski elektromarket internetowy Morele.net planuje uruchomienie w sumie 17 punktów odbiorczych, tzw. NetPunktów, w największych miastach Polski. Dzięki tej strategii klienci sklepu mają szansę nie tylko na osobisty odbiór i sprawdzenie towarów zamówionych przez internet ale także na obniżenie ceny zakupów o koszt przesyłki.

Sieć NetPunktów to ważny element struktury firmy z punktu widzenia budowy wiarygodności i zaufania klientów, którzy często rezygnują z zakupów w internecie, gdy nie mogą obejrzeć towaru, a sprzedawca ma charakter wyłącznie wirtualny - tłumaczą przedstawiciele sklepu w komunikacie prasowym.

Spośród 13. punktów pod szyldem Morele.net, trzy (w Krakowie, Warszawie i Wrocławiu) są równocześnie sklepami firmowymi, natomiast pozostałe to sklepy partnerskie (Białystok, Lublin, Katowice, Opole, Trójmiasto, Kielce, Łódź, Poznań, Rzeszów i od 1. września – Toruń).


Źródło: materiał nadesłany do redakcji
  
znajdź w serwisie


RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy