Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Dzięki pozyskaniu nowych klientów firma ma mieć największy udział w polskim rynku reklamy mobilnej.

Mobilvi nie ma jeszcze nawet roku, a już mocno zaznacza swoją obecność na polskim rynku reklamy mobilnej. Świadczy swoje usługi w witrynach internetowych oraz aplikacjach. Obecnie obsługuje 12 tysięcy mobilnych witryn internetowych oraz 50 tysięcy aplikacji. Jej właścicielem jest firma Novem, specjalizująca się w reklamie efektywnościowej.

>> Czytaj także: Mobilvi, czyli reklama mobilna po polsku

Firma podała właśnie w komunikacie prasowym, że dzięki pozyskaniu nowych klientów jej zasięg wzrośnie do około 50 milionów odsłon miesięcznie. Według jej opinii stanie się tym samym największym graczem na polskim rynku reklamy mobilnej.

Wśród nowych klientów Mobilvi wymienia m.in. m.JakDojade.pl (wyszukiwarka połączeń komunikacji miejskiej), czytnik wiadomości grupy Polskapresse (m.in. Polska The Times i siedem dzienników lokalnych), w.Webinside.pl, Szusujemy.pl (aplikacja dla narciarzy) oraz m.inmobi.pl (blog technologiczny). Wśród klientów, którym firma zrealizowała już kampanie, są m.in. Aviva, Mitsubishi, Nokia, Play, Onet oraz SkyCash.

Można spodziewać się dalszego dynamicznego wzrostu zainteresowania tą formą reklamy, głównie ze względu na rosnącą szybko liczbę smartfonów.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR







Tematy pokrewne:  

tag smartfonytag reklama mobilnatag Mobilvi