Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Mobilna maska dla sklepów internetowych od IAI-Shop

01-04-2010, 16:46

Urządzeń mobilnych pozwalających korzystać z internetu przybywa z każdym dniem. Sklepy internetowe, jeżeli chcą podążyć za zmianami, powinny umożliwiać zakupy przez komórkę, smartfona czy inne mobilne urządzenie. Na rynku aplikacji mobilnych skierowanych do e-handlowców pojawiło się nowe specjalne narzędzie - maska o nazwie Mobile, opracowana przez IAI‑Shop.com.

Maska Mobile pozwala stworzyć sklep mobilny (oparty na sklepie z oferty IAI-Shop.com), bez psucia już funkcjonujących rozwiązań sklepowych, zoptymalizowanych pod tradycyjne komputery, umożliwiając zakupy mobilne albo tradycyjne - zapewnia producent narzędzia. Maska przystosowana jest do wyświetlaczy telefonów komórkowych, szczególnie pod kątem obsługi ekranów dotykowych. Działa to dokładnie jak dodatkowy sklep w panelu IAI-Shop.com, w związku z czym obsługa sklepu mobilnego nie stanowi żadnego dodatkowego obciążenia.

- Internet trafił do telefonów komórkowych, więc dajemy możliwość komunikacji z klientem właśnie tam. Wysyłanie SMS, zakupy przez telefon to buduje bardzo nowoczesny i przyjazny wizerunek sklepu internetowego, który jest zawsze pod ręką klienta - wyjaśnia Paweł Fornalski z IAI S.A.

>> Czytaj też: 100 mln USD więcej na rozwój aplikacji dla smartfonów

Wysyłanie SMS ze sklepów internetowych dodatkowo ułatwia komunikację z klientem. Jednak aby dobrze identyfikować sklep, potrzebny jest branding SMS, dzięki któremu jako nadawca nie pojawia się nic nie znaczący numer, tylko konkretna nazwa sklepu.

- To świetne rozwinięcie marketingu internetowego. Oprócz prostych komunikatów, takich jak powiadomienia o wpłacie lub wysłaniu zamówienia, można prowadzić promocje i newslettery. Koszt jednego SMS to tylko 14 groszy, za które trafiamy prosto do naszego klienta. To bardzo mało jak za namówienie go do ponownych zakupów - uważa Fornalski.

Producent maski stworzył również kreator szablonów SMS, który umożliwia przygotowanie spersonalizowanych treści wysyłanych potem do wybranych lub wszystkich klientów. W tego typu działaniach ważna jest również kontrola nad kosztami wysłanych wiadomości - tę umożliwia handlowcom specjalne narzędzie bilingowe - informuje producent.

Zainteresowani rozwiązaniem handlowcy i deweloperzy szczegóły rozwiązania znajdą na stronach iai-shop.com.

>> Czytaj też: E-pasaż - prosty sposób na sklep internetowy w Twoim serwisie


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR