Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

27 stycznia w Krakowie odbędzie się niepowtarzalne wydarzenie w świecie IT - Mobile Trends Conference. Konferencja porusza najbardziej aktualne zagadnienia z branży mobilnego internetu. Skierowana jest głównie do profesjonalistów zajmujących się projektowaniem mobilnych stron i aplikacji, a także środowiska biznesowego, zainteresowanego szansami, jakie mobilny dostęp do internetu stwarza dla marketingu.

Mobile Trend Conference„Przyszłość należy do mobilnego internetu” – takie słowa padły z ust Sergeya Brina, jednego z założycieli Google'a. Nie sposób odmówić mu racji. W Polsce już 15% użytkowników internetu korzysta z globalnej sieci za pomocą urządzeń takich, jak telefony komórkowe, tablety czy notebooki. Wszystkie statystyki i prognozy ukazują, że liczba ta będzie rosnąć. Dynamiczny rozwój runku tzw. smartfonów dodatkowo sprzyja temu trendowi. Stwarza to zupełnie nowe wyzwania dla programistów, jak i niespotykane dotychczas sposoby na dotarcie do potencjalnego klienta.

Podczas Mobile Trends Conference zostanie wygłoszonych łącznie 16 prelekcji, po 45 minut każda. Prelekcje podzielono tematycznie w ten sposób, by odbywały się one jednocześnie w dwóch salach.

Biznes Room – zawiera prezentacje dotyczące szeroko pojętych zagadnień mobilnego marketingu, a także m-commerce (sprzedaż), m-learning, płatności mobilne, mobile advertising. Grupa docelowa tej sali to biznes, kadra kierownicza, managerowie, agencje reklamowe i interaktywne oraz wszelkie osoby zainteresowane najświeższymi rozwiązaniami w mobilnym marketingu.

Development Room - zagadnienia tu poruszane będą dotyczyć przede wszystkim technicznych aspektów tworzenia stron i aplikacji mobilnych. Wystąpienia w Development Room są skierowane głównie do programistów tworzących strony i aplikacje na najpopularniejsze platformy.

Dotychczas potwierdzone wystąpienia:

Biznes Room

  • Budowanie marki produktu w oparciu o gry i aplikacje mobilne – Dariusz Kocięcki
  • Polska to nie Ameryka – jak nad Wartą sprzedawać aplikacje mobilne – Kamil Brzezinski
  • O marketingu mobilnym – czyli do kogo właściwie mówimy i jak mówić skutecznie? – Anna Godek-Biniasz
  • Możliwości kierowania reklam na urządzenia mobilne w AdWords i Admob – Krzysztof Marzec
  • Co dzisiaj mobile znaczy w komunikacji marketingowej? – Arkadiusz Radwan, Dariusz Kowalski, Jarosław Rzepecki

Development Room

  • Różnice pomiędzy programowaniem dla różnych platform mobilnych – Rafał Pieszczek
  • Responsive Web Design – zmieniamy internet na plus – Adrian Gadzina
  • Sztuka projektowania aplikacji mobilnych – Przemysław Baraniak
  • Tworzenie layoutów oraz aplikacji dynamiczne dostosowujących się do wielu rozdzielczości oraz gęstości ekranu – Michał Kąkol
  • Testowanie na platformie Android – Marek Defecinski
  • Phonegap – jeden kod, wiele platform – Krzysztof "Procek" Ścira
  • Programowanie gier z użyciem Cocos2D – Adam Kubiczek
  • Monetyzowanie gier i aplikacji mobilnych – Anna Godek-Biniasz, Maciej Domagała

Pełny program konferencji zostanie ogłoszony do końca listopada. Konferencja odbędzie się 27 stycznia 2012 r. w Krakowie – Hotel Andel's, ul. Pawia 3 (100 m od Dworca Głównego).

Z update'ami programu i biogramami prelegentów można zapoznać się na stronie: www.mobiletrendsconf.pl/program.php

Na zakończenie konferencji odbędzie się gala Mobile Trends Awards - rozdanie nagród dla firm wspierających mobilność.

Więcej informacji: mobiletrendsconf.pl
Zapisy: mobiletrendsconf.pl/zapisy.php


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *