Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Mobile Business Event - wkrótce warsztaty o marketingu mobilnym

12-08-2010, 18:25

Czym jest mobilny internet, jakie są jego perspektywy rozwoju na polskim rynku, jak planować komunikację z konsumentem za pośrednictwem tego kanału - odpowiedzi na te pytania można będzie uzyskać podczas warsztatów Mobile Business Event, które odbędą się 8 września w Warszawie.

Lucjan Exner, szef marketingu i sprzedaży firmy Mobilvi, pokaże, jak w praktyce stosować najnowsze narzędzia mobilnego marketingu i przeprowadzić skuteczną kampanię reklamową w mobilnym internecie. W czasie trzech sesji tematycznych będzie można poznać najważniejsze aspekty mobilnego internetu oraz nowoczesne sposoby reklamy w telefonach komórkowych i urządzeniach przenośnych.

>> Czytaj też: Nokia tworzy własną przeglądarkę mobilną (wideo)

Sonda
Czy twoim zdaniem na mobilnej stronie można zarobić?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Uczestnicy warsztatów znajdą odpowiedź na pytanie, czym jest mobilny internet i jakie są jego perspektywy na polskim rynku. Ponadto na podstawie prezentowanych przykładów nauczą się, jak wykorzystać technologię mobilnego internetu w firmie i dowiedzą się dlaczego warto mieć mobilną witrynę w sieci. Poznają korzyści, jakie daje mobilny marketing w komunikacji z konsumentem przy użyciu możliwości precyzyjnego kierowania przekazów reklamowych. Na koniec zaplanowano również dyskusje i omówienie najlepszych praktyk w zakresie reklamy w mobilym internecie.

Lucjan Exner posiada wieloletnie doświadczenie w budowaniu nowoczesnych strategii marketingowych, pracował między innymi dla takich marek, jak Sony, Samsung, Indesit, Fujifilm, Unimil.

>> Czytaj też: Telewizja mobilna: nowa oferta zachęci operatorów?

Warsztaty odbędą się 8 września w Warszawie. Rejestracji można dokonać pod adresem: mobile.nf.pl/zgloszenie


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:

fot. HONOR








fot. Freepik



fot. ING