Mio wymieni nawigację co dwa lata na nową

24-08-2011, 10:56

Firma Mio Technology przygotowała akcję promocyjną, dzięki której można wygrać nowe urządzenie GPS do końca życia.

Sonda
Czy korzystasz z nawigacji samochodowej?
  • tak
  • nie
wyniki  komentarze

Tarik Hassan, CEE Marketing Manager firmy Mio podkreśla, że celem akcji jest nie tylko wsparcie sprzedaży, ale również większe zaangażowanie użytkowników nawigacji Mio na profilu marki w serwisie Facebook. Zależy nam, żeby fan page Mio na Facebooku stał się w jeszcze większym stopniu forum wymiany informacji dotyczących produktów i marki Mio. Chcemy, by było to miejsce dyskusji o obecnych i przyszłych rozwiązaniach produktowych – dodaje Tarik Hassan.

Warunkiem udziału w akcji jest zakup nawigacji Mio w salonach Vobis lub Sferis, rejestracja na fan page’u na Facebooku i wymyślenie hasła reklamowego. Do wygrania jest wymiana swojego GPS-a na nowy model co dwa lata do końca życia. Konkurs potrwa do końca września 2011 roku.

>> Czytaj też: NaviExpert zbadał wakacyjne natężenie ruchu

Zwycięzcami konkursu „Nawigacja na całe życie” zostanie pięć osób, które w ramach akcji promocyjnej stworzą - zdaniem jury - najciekawsze hasła reklamowe dla Mio.

Najnowsza linia nawigacji Mio to urządzenia Spirit 480, Spirit 487, Spirit 670, Spirit 680, Spirit 685 i Spirit 687. Urządzenia wyposażone są w m.in. darmowe i działające również w Polsce TMC, czyli system informowania w czasie rzeczywistym o korkach i innych utrudnieniach w ruchu drogowym.


Źródło: materiał nadesłany do redakcji
  
znajdź w serwisie



RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Czerwiec 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930