Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Microsoft kończy integrację z platformą reklamową AppNexus

31-03-2011, 09:39

Gigant z Redmond udostępnia klientom biznesowym platformę reklamową typu Real Time Bidding.

Jak wspominaliśmy w lutym, preferencje dotyczące form kampanii reklamowych praktycznie się nie zmieniły. Choć jeśli chodzi o reklamy w sieci, Google jest tu swego rodzaju wzorem, Microsoft nie ma zamiaru tylko bezczynnie się przyglądać.

>>Czytaj także: Google przyznaje: mamy problem z wydajnością Gmaila

Sonda
Microsoft zdoła zagrozić Google na rynku reklamy?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Jak czytamy na blogu Microsoftu, firma uruchomiła platformę Microsoft Advertising Exchange, która ma być odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie światowego rynku dotyczącego reklamy displayowej.

W odróżnieniu od Google, Microsoft nie budował całości w oparciu o swoje własne technologie, lecz skorzystał z rozwiązań startupa AppNexus. Platforma chce pozwolić klientom na wykorzystanie nowych metod targetowania i optymalizacji sprzedaży reklam.

Jest to bardzo dobra wiadomość dla reklamodawców, gdyż tego typu konkurencja zwykle korzystnie wpływa na ceny. Z drugiej strony, na wojnie cenowej mogą stracić także sami wydawcy.

Microsoft już wcześniej kupił firmę AdECN, jednak nie powstał w związku z tym, żaden interesujący projekt. Zamiast tego gigant z Redmond przyznał, że oparł całość o AppNexus, które nabył w lipcu 2007 za 850 milionów dolarów.

>>Czytaj także: Amazon pozwany za "App Store" jeszcze przed startem sklepu


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:

fot. Samsung



fot. HONOR








fot. Freepik