Mediafun oferuje szkolenia online dla przedsiębiorczych

19-07-2010, 10:49

Przy współpracy z platformą telekonferencyjną Vidnet, pomysłodawcą cyklu szkoleń „Biznes Edukacja”, Maciej Budzich poprowadzi kurs „Wizerunek w sieci”.

Maciej Budzich jest autorem bloga, organizatorem konferencji poświęconych zjawiskom z pogranicza internetu i marketingu, współorganizatorem debaty premiera Donalda Tuska z blogerami i laureatem nagrody Internet Standard Człowiek Roku 2009.

Sonda
Czy korzystasz ze szkoleń w sieci?
  • Tak, tylko z płatnych
  • Tak, ale darmowych
  • Tak, z płatnych i darmowych
  • Nie
wyniki  komentarze

- Chciałbym w trakcie szkoleń pokazać, że bez ponoszenia wielkich nakładów można zacząć promować swoją firmę, a także siebie – trzeba bowiem pamiętać, że nasze nazwisko jest również marką, brandem – zupełnie jak Coca-Cola czy Apple. Żeby jednak zacząć, trzeba poznać dostępne narzędzia i podstawowe zasady rządzące internetowymi społecznościami. Do tego nie jest potrzebny sztab ludzi… – mówi Maciej Budzich.

>> Czytaj też: Nowe szkolenia w Akademii PARP

Na początku lipca odbyło się pierwsze, wprowadzające szkolenie. Następne z nich - dotyczące takich aspektów kształtowania wizerunku w internecie, jak przegląd internetowych narzędzi, relacje z użytkownikami serwisów społecznościowych, wykorzystanie blogów i mikroblogów - będą współtworzone przez uczestników szkolenia. Mają oni możliwość zadawania pytań przy pomocy czata, mogą też przesyłać pytania e-mailem na adres kontakt@vidnet.pl

Zapisy na „Wizerunek w sieci. Podstawy” zostały już zamknięte. Najbliższe szkolenie pt. „Najważniejsze narzędzia pracy nowoczesnego przedsiębiorcy” zostało zaplanowane na 2 sierpnia.

Kolejne prezentacje odbędą się:

  • 16 sierpnia, godz. 18:00: Blog - centrum ekosystemu nowoczesnego przedsiębiorcy
  • 30 sierpnia, godz. 18:00: Małe jest piękne, czyli potęga mikroblogów

>> Czytaj też: Szkolenie PPOŻ także przez internet

Maciej Budzich podzieli się z uczestnikami szkoleń swoją wiedzą i powie, jak stworzyć własną strategię budowania marki. Internet nie zna litości – nasze wypowiedzi pozostaną tam na bardzo długo. Jednak pytanie, czy "wejść w internet czy nie" jest źle postawione. Opinie o nas, o naszych firmach mogą pojawić się tam bez naszej inicjatywy, umieszczone przez naszych klientów. Warto zawczasu nauczyć się na nie reagować – tłumaczy Budzich.

Szczegóły dotyczące szkoleń są dostępne na stronie organizatora: www.vidnet.pl/biznesedukacja


Źródło: materiał nadesłany do redakcji
  
znajdź w serwisie

RSS  

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Sierpień 2020»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31