Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Media społecznościowe regulowane jak papierosy?

08-02-2018, 10:30

Przynajmniej taki pogląd przedstawił podczas niedawnego szczytu gospodarczego w Davos Marc Benioff - szef firmy Salesforce, znany z bezkompromisowych opinii.

Marc Benioff, założyciel i prezes firmy Salesforce, podczas forum gospodarczego w Davos wygłosił kilka prowokacyjnych opinii. Jedną z ciekawszych jest porównanie serwisów społecznościowych do papierosów. Zdaniem przedsiębiorcy, technologia ma właściwości uzależniające i jest to wynik pracy jej twórców. Skoro więc rozumiemy mechanizm, konieczne jest - jak w przypadku właśnie papierosów - danie użytkownikom możliwości świadomego wyboru.

Czy Benioff wyobraża sobie - na wzór obrazków i haseł na pudełkach papierosów - odpowiednio zredagowane komunikaty przed wejściem na portal społecznościowy?

Zobacz, co piszą na ten temat inne portale:

Business Insider (PL), CNBC, Verdict, QuartzMedia,


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca

              *