Media społecznościowe regulowane jak papierosy?

08-02-2018, 10:30

Przynajmniej taki pogląd przedstawił podczas niedawnego szczytu gospodarczego w Davos Marc Benioff - szef firmy Salesforce, znany z bezkompromisowych opinii.

Marc Benioff, założyciel i prezes firmy Salesforce, podczas forum gospodarczego w Davos wygłosił kilka prowokacyjnych opinii. Jedną z ciekawszych jest porównanie serwisów społecznościowych do papierosów. Zdaniem przedsiębiorcy, technologia ma właściwości uzależniające i jest to wynik pracy jej twórców. Skoro więc rozumiemy mechanizm, konieczne jest - jak w przypadku właśnie papierosów - danie użytkownikom możliwości świadomego wyboru.

Czy Benioff wyobraża sobie - na wzór obrazków i haseł na pudełkach papierosów - odpowiednio zredagowane komunikaty przed wejściem na portal społecznościowy?

Zobacz, co piszą na ten temat inne portale:

Business Insider (PL), CNBC, Verdict, QuartzMedia,


Tematy pokrewne:  

tag Marc Beniofftag Facebooktag Davos
To warto przeczytać








fot. Kogifi


Komentarze
comments powered by Disqus
  
znajdź w serwisie

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Sierpień 2018»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2018 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.