Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

mBank: Problemy z logowaniem i czatem

01-12-2008, 15:14
Listy Czytelników

W dniu dzisiejszym kilku Czytelników zgłosiło nam problemy z logowaniem się do serwisu transakcyjnego mBanku. Niestety w tej sprawie wiadomo tylko tyle, że "błąd został zgłoszony". Konsultanci z infolinii mówią niewiele, a biuro prasowe jest... nieobecne.

Do Dziennika Internautów przed godziną 12:00 zaczęły docierać pierwsze listy od Czytelników, którzy zgłaszali problemy z logowaniem się do serwisu transakcyjnego mBanku. Ujrzeli oni komunikat o takiej treści:

Logowanie do systemu przejściowo niemożliwe. Przepraszamy, ale obecnie nie ma możliwości logowania do internetowego serwisu transakcyjnego. Powtórna próba logowania będzie prawdopodobnie możliwa po upływie 10 minut. Jeśli pozostaniesz na tej stronie, Twoja przeglądarka automatycznie wyświetli formatkę do logowania po upływie 10 minut, pod warunkiem, że logowanie będzie możliwe. Za niedogodności związane z oczekiwaniem na możliwość zalogowania serdecznie przepraszamy.

Ostatni e-mail na ten temat trafił do Dziennika Internautów przed godziną. Trudno powiedzieć, ilu klientów mBanku ma lub miało problemy z logowaniem. Nie wiadomo, czy problem dotyczył wszystkich.

Jedynym źródłem informacji pozostała infolinia. Konsultanci o problemie wiedzieli i zapewniali, że trwają prace nad jego usunięciem. Nie potrafili jednak powiedzieć, kiedy problem zostanie usunięty. 

Z jeszcze jednego listu Czytelnika wynika, że bank ma problemy z czatem. Oto fragment listu nadesłanego po godz. 13:00.

Wchodząc dziś na chat z konsultantem mBanku widzę:

Nie udało się nawiązać bezpiecznego połączenia.

livechat.mbank.eu używa nieprawidłowego certyfikatu bezpieczeństwa.

Certyfikat nie jest zaufany, ponieważ certyfikat wystawcy jest nieznany.

(Kod błędu: sec_error_unknown_issuer)

Powody wyświetlania powyższego błędu mogą być różne np. zła konfiguracja serwera. Jakie były naprawdę? Nie wiadomo. W tej chwili czat mBanku wydaje się działać poprawnie.

Trudno uzyskać w obydwu sprawach komentarz kogoś z mBanku, gdyż pracownicy biura prasowego są nieobecni. Telefon w biurze milczy, a wysyłając e-mail do rzecznika banku otrzymaliśmy autoodpowiedź. Wynika z niej, że rzecznika nie będzie do 4 grudnia i należy kontaktować się ze specjalistą ds. PR. Ten z kolei również jest nieobecny w dniu dzisiejszym, o czym informują automatyczne odpowiedzi na zapytania wysłane e-mailem.

Aktualizacja

mBank przedstawił swoje wyjaśnienia w sprawie wspomnianych wyżej problemów. Można się z nimi zapoznać czytając tekst pt. mBank przeprasza za problemy z dostępnością


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

UKE ma swoje Gadu-Gadu

Źródło: DI24.pl

UWAGA: UWAGA: Wybrane listy, przesłane do redakcji Dziennika Internautów, publikujemy, by umożliwić ich autorom dotarcie do szerszego grona odbiorców. Czytelnicy mogą podzielać zawarte w nich poglądy lub mieć odmienne zdanie - zachęcamy do wyrażania swoich opinii w komentarzach. Treści publikowanych listów mogą zawierać prywatne poglądy internautów, które nie odzwierciedlają poglądów redakcji DI. Listy prosimy kierować na adres: listy@di.com.pl


Ostatnie artykuły:

fot. HONOR








fot. Freepik



fot. ING