mBank i wyłączone doładowania Tak Tak oraz Heyah

03-07-2008, 09:32

Już od miesiąca w mBanku wyłączona jest możliwość doładowań telefonów Tak Tak oraz Heyah. Nasi czytelnicy wyrażają w listach i komentarzach zdziwienie tą sytuacją, więc postanowiliśmy poprosić przedstawicieli mBanku o komentarz.

Posiadacze telefonów Tak Tak oraz Heyah mogli bardzo się zdziwić gdy zobaczyli, że po wejściu w zakładkę doładowań na koncie w mBanku nie ma możliwości wpisania kwoty i numeru telefonu. Niektórzy myśleli nawet, że mBank całkowicie wyłączył możliwość doładowania telefonów. Sytuacja taka mogła być szczególnie dyskomfortowa wtedy, gdy doładowanie z jakichś powodów było potrzebne szybko.

Zapytana o sprawę przedstawicielka mBanku Magdalena Ossowska powiedziała Dziennikowi Internautów, że klient mBanku cały czas może doładować komórkę za pośrednictwem narzędzi płatniczych.

Sonda
Czy funkcja doładowania telefonu z poziomu konta internetowego ma dla Ciebie duże znaczenie?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Magdalena Ossowska - mBank
fot. mBank - Magdalena Ossowska - mBank
- Istnieją w internecie strony oferujące możliwość elektronicznego doładowania telefonu za pomocą usługi mTRANSFER. Nie jest to jednak możliwe z poziomu serwisu transakcyjnego, informacyjnego czy też witryn wchodzących w skład Programu Partnerskiego Banku – mówiła Ossowska.

Z wpisu na blogu mBanku, który został opublikowany 2 czerwca wynika, że możliwość doładowań została wyłączona w związku "z nieoczekiwaną i znaczącą zmianą warunków współpracy z Bankiem ze strony PTC (operatorem usług Tak Tak oraz Heyah – red)". Magdalena Ossowska stwierdziła, że nie może udzielić więcej informacji ze względu na poufność umowy z PTC. Zapewniła jednak, że mBank będzie dążył do przywrócenia wyłączonej funkcjonalności.


Następny artykuł » zamknij

Źródło: DI24.pl
  
znajdź w serwisie


RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Lipiec 2020»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031