Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Na pewno niejednokrotnie słyszałeś, że dźwignią handlu jest reklama. To całkowita prawda, dlatego powinieneś korzystać z każdej możliwej opcji, dzięki której uda Ci się wzmocnić Twoją markę wśród klientów. Maty wejściowe z logo są jednym ze sposobów subtelnego wplecenia nazwy Twojej firmy w wystrój biura.

mat partnera

Maty wejściowe z logo – szereg korzyści

Tak samo, jak dbasz o szyld zewnętrzny kierujący klienta do Twojej siedziby, tak samo powinieneś zadbać o maty wejściowe z logo firmy. Piękna mata będzie sygnałem dla potencjalnego klienta, że znajduje się właśnie przy Twoim przedsiębiorstwie. Będzie dla niego swego rodzaju drogowskazem, jak i również swoistym zaproszeniem dla każdego, kto odwiedza Cię po raz pierwszy.

Maty wejściowe z nadrukiem są świetnym pomysłem na subtelną, ale skuteczną reklamę. Nie są nachalne, ale jednocześnie rzucają się w oczy i pozwalają odwiedzającemu na zapoznanie się z marką. Tak samo więc, jak nie rezygnujesz z firmowych długopisów, kubków i innych upominków z Twoim logo, nie rezygnuj też z maty podłogowej.

Jaki układ mat?

Nie jest powiedziane, że możesz zamówić tylko maty wejściowe z logo. Inne maty, wewnątrz pomieszczenia, także z powodzeniem będą podnosiły rangę Twojego przedsiębiorstwa. Musisz tu jednak pamiętać o garstce podstawowych zasad, dzięki którym reklama będzie odbierana bardziej pozytywnie, a cała akcja osiągnie zamierzony efekt.

Przede wszystkim pamiętaj, że przesadnie duża ilość reklamy w środku Twojej firmy nie jest najlepszym pomysłem. Nadmiar mat podłogowych z logiem może wzbudzić u osoby odwiedzającej pewne poczucie przytłoczenia, szczególnie jeśli Twoje logo będzie jeszcze widoczne w wielu innych częściach pomieszczenia. Staraj się więc tego typu maty rozmieszczać z głową i pomysłem, aby były dobrze widoczne, ale jednocześnie nie przytłaczały swoją obecnością.

Jak osiągnąć odpowiedni kompromis?

Z pewnością zależy Ci, aby logo Twojej firmy było na matach odpowiednio widoczne, pamiętaj tylko, aby nie wpadać w przesadę i zadbać o stosowne urozmaicenie wystroju wszelkich podłóg. W celu osiągnięcia oryginalnego, ciekawego układu mat podłogowych, staraj się dobierać maty o różnej wielkości i kształtach.

Np. w holu głównym świetnie sprawdzą się długie maty prostokątne. W innym miejscu być może warto wstawić matę o kształcie eliptycznym lub trapezowym – tak, aby zachować różnorodność. Może dobrym pomysłem będzie np. umieszczenie swojego logo na matach informacyjnych? Opcji jest cała masa. Pamiętaj tylko, aby nie popadać w przesadę!

Nie zapomnij o czyszczeniu!

Musisz zadbać o to, by każda mata z logiem Twojej firmy była poddawana szczególnie intensywnej konserwacji. Maty wejściowe z nadrukiem muszą być bardzo często prane i czyszczone, aby Twoje logo jak najlepiej kojarzyło się klientowi. Niedopuszczalna jest sytuacja, w której Twoją firmę będą reklamowały brudne maty wejściowe z logo!

Aby zachować ich ładny wygląd, codziennie powinieneś taką matę wytrzepać i oczyścić, a raz na jakiś czas oddać do fachowego prania. Podobnie ma się kwestia z matami wewnątrz Twojej firmy: one też absolutnie nie mogą być ubłocone i brudne. Jeśli zobaczysz na nich jakieś ślady uporczywej nieczystości, od razu powinieneś interweniować!

Maty wejściowe z nadrukiem – świetny pomysł na reklamę

Jeśli zależy Ci na aktywnym reklamowaniu swojej firmy, maty wejściowe z logo to bardzo ciekawy pomysł. Rzucają się w oczy, są charakterystyczne, a przy tym bardzo użyteczne. Zdecydowanie warto w nie zainwestować, pamiętając tylko, by zachować w tym zdrowy umiar. Nie zapomnij też o ich regularnym czyszczeniu – w przeciwnym wypadku pozytywne wrażenie będzie nieco osłabione.

Więcej informacji na: https://lindstromgroup.com/pl/


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              





Ostatnie artykuły:





fot. Freepik




fot. Freepik



fot. DALL-E


Tematy pokrewne:  

tag maty wejściowetag komunikat firmy