Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Marketing szemrany na Facebooku (wideo)

02-06-2010, 14:38

Marketing szeptany czy szemrany? Ile agencje płacą internautom za pozytywne komentarze? Po co zakłada się modne grupy na Facebooku? Twórca serwisu fotka.pl próbuje odpowiedzieć na te pytania w nowym odcinku swojego programu Startup School.

Tym razem gościem Rafała Agnieszczaka był Paweł Suchocki z agencji specjalizującej się w marketingu społecznościowym i szeptanym. Przygotowany przez telewizję internetową Lookr.tv wywiad dotyczy głównie nieetycznych działań agencji na serwisach Web 2.0. Paweł Suchocki twierdzi również, że Facebook wcale nie musi być najskuteczniejszym narzędziem promocji: Trzeba odciąć Facebookowi pępowinę. Są też inne serwisy, gdzie można skutecznie angażować internautów.

>> Czytaj także: Marketing szeptany czy raczej szemrany?

Poniżej pierwsza część rozmowy:

>> Obejrzyj drugą część rozmowy z Pawłem Suchockim

>> Obejrzyj więcej materiałów wideo Lookr.tv w DI


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Lookr.tv



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR