Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Marketing na ekranach. Kwietniowa konferencja branżowa

26-02-2019, 08:10

Już 3 kwietnia odbędzie się konferencja dla branży medialnej Multiscreen Day 2019, obejmująca tematyką trendy komunikacji marketingowej  w TV, mobile, social oraz wideo w internecie.

Multiscreen Day to konferencja poświęcona komunikacji marketingowej na wielu ekranach. Eksperci – przedstawiciele marketerów, domów mediowych i nadawców - będą przyglądać się trendom związanym z obecnością marek w TV, mobile, social oraz wideo w internecie. Nie zabraknie studiów przypadków czołowych marek i agencji.

Spotkanie odbędzie się 3 kwietnia 2019 r. w MsMermaid - Conference Center at The Tides (Wioślarska 8, Warszawa), a jej organizatorami są magazyn „Media & Marketing Polska" oraz serwis informacyjny MMP24, wydawane przez VFP Communications.

 

CONTENT IS KING,

DISTRIBUTION IS QUEEN

A GRAALA ZNAJDZIESZ NA MULTISCREEN DAY

- Konkurujemy bardziej z grą Fortnite niż z HBO - napisał niedawno Netflix w liście do inwestorów. To stwierdzenie pokazuje jak skomplikowany jest dzisiaj krajobraz mediów, ekranów i rozrywki i jak wiele różnych treści konsumują dziś odbiorcy. Podczas tegorocznego Multiscreen Day eksperci będą zastanawiać się, jakie wnioski z tych zjawisk płyną dla marek, nadawców i agencji.

W trakcie wydarzenia przedstawione zostaną wyniki badania na temat serwisów VOD oraz korzystania z treści wideo oraz gier na różnych urządzeniach (badanie przygotowały „Media & Marketing Polska" oraz Panel badawczy Ariadna).

 

ONI TAM BĘDĄ

Do grona prelegentów Multiscreen Day 2019 zaproszeni zostali eksperci z szeroko pojętego rynku wideo - w tym przedstawicieli nadawców TV, operatorów VoD, marketerów, agencji mediowych, biur reklamy i firm badawczych, a wśród nich m.in.

  • dr Tomasz Baran, partner merytoryczny w ogólnopolskim panelu badawczym Ariadna, adiunkt na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego,
  • Jarek Boliński, producent/partner zarządzający Propeller Film,
  • Piotr Bombol, CEO, Gameset, Polsat Media
  • Michał Cabaj, kierownik ds. komunikacji i CRM Skoda,
  • Jan Kasprzycki, współzałożyciel MillionYou, Dyrektor EY Crowdsourcing, Ernst & Young Crowdsourcing,
  • Paweł Kolenda, dyrektor ds. badań, IAB Polska,
  • Aleksandra Popławska, content partnership director, LiquidThread (Publicis Media),
  • Damian Rezner, dyrektor ds. innowacji Screen Network,
  • Marta Sułkiewicz, Business Development Director Of Advertisers, EMEA, Gemius,
  • Łukasz Urbański, business development director, Polsat Media,
  • Olek Wandzel, VP Sales & Marketing, Abstra

Tegoroczną keynote speaker będzie Deborah Armstrong z National Geographic.

Eksperci ci na co dzień śledzą najnowsze trendy na rynku mediów. Budują efektywne strategie marek w komunikacji multiscreen, tworzą alternatywne rozwiązania wokół produkcji wideo, a także znają receptę na nowatorski pomiar audytorium wielu ekranów. Poruszą następujące tematy:

  • Wpływ serwisów sVOD na rynek telewizyjny i działania marek;
  • Gaming - zagrożenie czy sprzymierzeniec marketera;
  • Nie tylko 30-s spot - niestandardowe formy obecności marek w telewizji;
  • Wideo w social media;
  • Sport na wielu ekranach;
  • Jakiego badania jednoźródłowego potrzebuje ryne.
Konferencję poprowadzi Tomasz Wygnański, redaktor naczelny magazynu Media & Marketing Polska, portalu MMPonline oraz serwisu MMP24.

 

DLA KOGO MULTISCREEN DAY

Co roku udział w konferencji bierze ok. 250 przedstawicieli branży mediowo-reklamowej, a wśród nich m.in. marketerzy, nadawcy tv, wydawcy internetowi, producenci kontentu - związane zawodowo z mediami, domami mediowymi, agencjami reklamowymi, digital, kreatywnymi, studiami produkcyjnymi.

Do udziału w Multiscreen Day zapraszamy również oraz osoby zainteresowane tematyką mediów, marketingu i reklamy pragnące rozwijać się zawodowo w tej branży.

 

KUP BILET

 

Szczegółowy plan konferencji


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

Do kiedy trwa karnawał?