Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Marka, marketing, sukces. Książki i e-booki [do 21 sierpnia w cenie promocyjnej]

16-08-2018, 22:23

Klasycznie, fundamentalnie czy odkrywczo i nowatorsko? Czytaj w druku i e-booku o marketingu, budowaniu marki i udanej sprzedaży - od podstaw po praktyczne zastosowania. Do 21 sierpnia książki kupisz w cenach promocyjnych.

Joanna Malinowska-Parzydło "Jesteś marką"

Nie tylko produkty są "markami". Marką jest każdy z nas. Warto zadać sobie pytanie, jaką mamy reputację - i co możemy z tym zrobić.

 

Joanna Parzydło-Malinowska: Jesteś marką

>> Zobacz, gdzie kupić najtaniej

 

Praktyczny i aktualny poradnik dotyczący budowania marki w polskich realiach został napisany przez człowieka z ogromną wiedzą i bogatym doświadczeniem. jest to książka, z którą powinien zapoznać się zarówno właściciel firmy, jak i pracownicy działu marketingu i PR.

 

Paweł Tkaczyk: Zakamarki marki

>> Zobacz, gdzie kupić najtaniej

 

Wizualny młotek i werbalne gwoździe, czyli jak za pomocą poruszającego obrazu wbić odbiorcy do głowy przekaz marki. Metafora brzmi cokolwiek brutalnie, ale prezentowana metoda jest skuteczna. I bardzo dobrze w tej książce opisana.
Wizualny młotek

>> Zobacz, gdzie kupić najtaniej

 

Mało komu trzeba przedstawiać Richarda Bransona. I pewnie niewiele osób trzeba zachęcać, by uczyły się od niego, wykorzystując jego praktyczne wskazówki z nie zawsze łatwych doświadczeń.

Richard Branson: Like a Virgin

>> Zobacz, gdzie kupić najtaniej

M.Gąsiewski, P. Modrzewski: Mała firma w sieci. Narzędzia GOOGLE dla początkujących (ebook)

Nie ma Cię w Google'u, więc nie ma Cię w ogóle? Autorzy podpowiadają, jak dzięki darmowym narzędziom internetowym zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku. Mała objętość książki ma przełożyć się na krótki czas poświęcony na jej lekturę i wyciśnięcie maksimum praktycznych informacji.

Mała firma w sieci. Narzędzia Google

>> Zobacz, gdzie kupić najtaniej

 

Jarek Szczepański - praktyk i szkoleniowiec marketingu - przygotował książkę, która jako podręcznik i poradnik wyjaśnia, czym jest marka i jakie są zależności między marką a rynkiem oraz pomaga skonstruować odpowiednią strategię promocji swojej marki.

Strategiczny brand marketing

>> Zobacz, gdzie kupić najtaniej

 

Na podręcznikach marketingu Philipa Kotlera wychowały się rzesze dzisiejszych specjalistów. Jednak od pierwszych wydań klasyki zmienił się świat, a wraz z nim marketing. Nowe podejście, przedstawione równie solidnie i rzeczowo jak w znanych podręcznikach, znajdziecie w "Marketingu 3.0".

Philip Kotler i in.: Marketing 3.0

>> Zobacz, gdzie kupić najtaniej

 

Klient, przesycony konsumpcjonizmem i wszechobecnymi chwytami marketingowymi, nie chce być "kuszony przez markę". Chce być traktowany jak ważny partner, który swoim zakupem nagradza producenta gotowego na dialog, w tym rozwiązującego problemy. Jak być takim producentem? W tej książce znajdziesz praktyczne wskazówki.
BezMarketing

>> Zobacz, gdzie kupić najtaniej

 

Reklama i PR w małej firmie? Jak w ogóle się za to zabrać? Jak wykorzystać "stare" i sprawdzone narzędzia w połączeniu z nowoczesnymi metodami? Bardzo dobry poradnik na start dla właścicieli małych firm, którzy albo sami dbają o promocję, albo w pełni ją nadzorują.

 

PRo-MOC-ja

>> Zobacz, gdzie kupić najtaniej

 

Łukasz Kępiński, Marcin Kordowski, Damian Sałkowski, Kamil Sztubecki: Marketing internetowy (e-book)

Młodzi, ale już doświadczeni praktycy podpowiadają, jak wykorzystać dostępne obecnie narzędzia dostępności w internecie do promocji swojej marki. Dobra lektura dla tych, którzy wiedzą, że powinni zaistnieć w internecie, ale nie mają pojęcia, od czego zacząć...

Marketing internetowy

>> Zobacz, gdzie kupić najtaniej


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *