Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Cisco Systems zapowiedziała gotowość do likwidacji marki Linksys, która obecnie w głównej mierze kojarzona jest z rozwiązaniami przeznaczonymi dla rynku konsumenckiego. Wygląda na to, że amerykańska firma najpierw chce zbadać reakcję rynku na powyższe działanie, a dopiero potem zadecydować co dalej.

Firma Linksys została założona w 1998 roku, a pięć lat później spółkę przejęło Cisco Systems. Wartość tej transakcji wycenia się na 500 milionów dolarów. Powodem wykupienia Linksys była chęć zaistnienia na rynku klientów indywidualnych.

Po przejęciu markę Linksys utrzymano tylko dlatego, że była dobrze rozpoznawalna w Stanach Zjednoczonych. Teraz jednak - gdy Cisco Systems staje się firmą coraz bardziej globalną - nazwa Linksys dla routerów i innych rozwiązań sieciowych osiąga kres swojej żywotności - uważają przedstawiciele giganta. W związku z powyższym wkrótce urządzenia te trafią na półki sklepowe sygnowane dwoma markami: Linksys oraz Cisco.

Warto dodać, iż powyższy ruch sygnalizuje generalną przebudowę wizerunki marki Cisco. "Zmieniliśmy wszystko w zasadach użycia naszego logo i marki. Chcemy by postrzegano nas jako firmę znaną z łatwych do użycia produktów i ich różnorodności" - mówi John Chambers z Cisco Systems.

Obecnie wielu klientom marka Linksys kojarzy się z dużo większą dostępnością dla zwykłego użytkownika niż Cisco.

John Chambers na temat wspomnianych zmian:

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Vnunet