Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

M@il My Day 2015- konferencja email marketingowa

PATRONAT MEDIALNY 28-04-2015, 09:42

Już po raz trzeci zapraszamy na konferencję email marketingową M@il My Day, która odbędzie się w Warszawie w dniach 19-20 maja 2015.

Spotkanie podobnie jak w latach poprzednich będzie poświęcone email marketingowi, tematom, które się z nim łączą oraz temu jak z tych powiązań uzyskać efekt synergii i potęgować efekt działań marketingowych.

Idea konferencji M@il My Day narodziła się w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na wiedzę email marketingową. Celem konferencji jest zgromadzenie pod jednym dachem specjalistów od email marketingu, tak aby dzieląc się swoją wiedzą mogli inspirować i szerzyć dobre praktyki. Wśród Prelegentów spotkać będzie można m.in: Pawła Salę, dr. Andrzeja Garapicha czy Piotra Chmielewskiego.

Od zeszłego roku na stałe w program wpisały się również warsztaty, odbywające się w drugim dniu konferencji. Ich różnorodność tematyczna oraz poziomy zaawansowania pozwalają na zdobycie praktycznej wiedzy email marketingowej.

Konferencja ta adresowana jest do e-marketerów, osób odpowiedzialnych za PRowe działania w Internecie, branży ecommerce, przedsiębiorców MŚP, a także blogerów i dziennikarzy zainteresowanych branżą email marketingową. 

Każda edycja to nie tylko spotkanie mocno edukacyjne lecz również pozwalające na zdobycie wielu inspiracji, wymianę doświadczeń oraz  poszerzenie siatki kontaktów poprzez spotkania z ciekawymi ludźmi, praktykami email marketingu. Konferencja od lat zbiera wiele pochlebnych opinii nie tylko w świecie branżowych ekspertów, ale przede wszystkim samych uczestników.

Ilość miejsc jest ograniczona, więc nie czekaj i zapisz się już dziś.

 

Kontakt ws. konferencji:

M@il My Day - konferencja@mailmyday.pl

www.mailmyday.pl

www.facebook.com/MailMyDay

mail my day


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:

fot. HONOR








fot. Freepik



fot. ING