Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Lookr.tv prześwietli rynek reklamy

05-11-2009, 07:14

Telewizja internetowa Lookr.tv wprowadza do ramówki magazyn „REKLAmówka” dedykowany osobom zainteresowanym polską i globalną reklamą. Program poprowadzi Irena Mrozek, autorka znanego bloga zjadamyreklamy.blox.pl. Pierwszy odcinek zostanie pokazany już dzisiaj, 5 listopada o godz. 18.00.

Na każdy odcinek „REKLAmówki” będą składać się rozmowy z przedstawicielami topowych agencji reklamowych, dyskusje, relacje z branżowych imprez oraz podsumowania. Autorzy „REKLAmówki" zaprezentują najlepsze i najgorsze spoty, emitowane aktualnie w telewizji. Stałym elementem programu będzie także konkurs w formie case-study. Jego uczestnicy staną przed szansą odbycia prestiżowych stażów. 

Zaproszenie do premierowego wydania przyjęli Bartłomiej Wyszyński (dyrektor ds. strategii Artgence), Wojciech Ozimek (prezes one2tribe) oraz Monika Osinkowska (Communication Manager MMT Management) i Cezary Kaźmierczak - organizatorzy Webstarfestival 2009. W programie będzie mowa m.in. o Alternate Reality Game i znaczeniu Webstarów dla branży. 

„REKLAmówka” będzie emitowana na żywo, dzięki czemu aktywny udział w programie będą mogli wziąć widzowie. Przebieg magazynu będzie można śledzić także na Flakerze. Cały odcinek, po zakończeniu emisji, ukaże się w wersji VOD na kanale www.reklamowka.lookr.tv.

Program nadawany będzie co dwa tygodnie. Jego prowadząca - Irena Mrozek - jest autorką bloga zjadamyreklamy.blox.pl. Za swoją pracę została wyróżniona między innymi przez Przekrój (lipiec 2009, ranking 33 blogi warte uwagi) oraz PC Word Komputer (listopad 2009, 10 wybranych ważnych blogów polskiej blogosfery).

Lookr.tv nadaje od lutego br. Producentem i operatorem telewizji jest warszawska agencja Unigroup, zaś strategicznym patronem sieć telefonii mobilnej Plus.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR