Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Lojalność w finansach nie popłaca

Forsal.pl 11-06-2011, 19:21

Z ankiety przeprowadzonej przez Gocompare.com wynika, że znaczna część konsumentów nie rozgląda się na rynku za nowymi ubezpieczeniami, mimo że jest wiele powodów, dla których powinni.

Jedna czwarta z przebadanych 2000 klientów nie zmieniła żadnego z produktów finansowych, takich jak ubezpieczenie samochodu lub domu, konto bankowe czy też firmy dostarczającej prąd. Woleli być lojalni wobec obecnego usługodawcy, za co zostają prawdopodobnie "wynagradzani" niższymi odsetkami i wyższymi składkami ubezpieczeniowymi.

(...) nie opłaca się być lojalnym. Firmy ubezpieczeniowe mają profity głównie dzięki tym klientom, którzy nie zmieniają ubezpieczyciela. Jeśli zbliża się termin twojego ubezpieczenia, rozejrzyj się za innymi ofertami. Ponieważ składki ubezpieczeniowe wzrosły o 94 procent przez ostatnie 3 lata, wszyscy musimy liczyć się z większymi rocznymi wydatkami. Oszczędzić możemy także i na innych domowych rachunkach, takich jak opłaty za telefon, rachunki za energię czy odsetki odprowadzane od kredytu hipotecznego.

Więcej szczegółów w serwisie Forsal.pl w artykule pt. Lojalność w finansach nie popłaca

Josephine Cumbo, Financial Times

Forsal.pl

 


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *