LinkedIn dostępny teraz również po polsku

04-04-2012, 14:48

Witryna społecznościowa, z której korzysta ponad 150 milionów użytkowników na całym świecie (w tym 34 miliony w Europie), dostępna jest już w języku polskim. Przedstawiciele LinkedIn liczą na szybkie zwiększenie popularności usługi w naszym kraju.

Z przyjemnością informujemy, że od dzisiaj LinkedIn jest dostępny w języku polskim - czytamy w e-mailu, jaki LinkedIn rozesłał do swoich użytkowników w Polsce. Usługa chce skupić specjalistów, którzy w witrynie wymieniać się będą informacjami oraz pomysłami biznesowymi.

Czytaj także: Rola serwisów społecznościowych w budowaniu wizerunku firm

Zaledwie pod koniec lutego LinkedIn informował, że sieć reklamowa Business Ad Network została wyłącznym partnerem marketingowym witryny w Polsce. Wtedy mówiło się, że z usługi przeznaczonej dla profesjonalistów korzysta w naszym kraju ponad pół miliona internautów.

Warto zauważyć, że w Polsce już teraz z powodzeniem funkcjonuje również witryna GoldenLine, która jest liderem, jeśli chodzi o serwisy społecznościowe sprofilowane biznesowo (ponad 2 miliony użytkowników). Pod koniec grudnia GoldenLine sprzedało za ponad 11,5 miliona złotych 36% udziałów w swoim portalu koncernowi Agora.

Ariel Eckstein zarządzający LinkedIn w Europie jest jednak dobrej myśli i jak zauważa, zwykle po wprowadzeniu zlokalizowanej wersji serwisu liczba jego użytkowników szybko wzrasta. Już teraz usługa jest wyceniana w skali globalnej na ponad 9 miliardów dolarów, a poza wydaniem angielskim skorzystać z niej możemy w 17 innych wersjach językowych.

Czytaj także: Business Ad Network partnerem LinkedIn na polskim rynku


Następny artykuł » zamknij

SanDisk zapowiada problemy

Źródło: materiał nadesłany do redakcji
  
znajdź w serwisie

RSS  

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Styczeń 2021»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031