Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Kuźniar z TVN24 przegrywa z internautami

24-02-2012, 05:46

Potęga internetu i internautów jest ogromna, ale niestety często niedoceniana przez wiele osób publicznych. W dobie serwisów społecznościowych, internauci jednoczą się w zorganizowanych akcjach w piorunująco zaskakującym tempie.

Możliwości tak szybkiego rozprzestrzeniania się informacji i zjednoczenia internautów najwyraźniej nie docenił Jarosław Kuźniar - dziennikarz i prezenter telewizyjny, obecnie związany ze stacją TVN i TVN24. W miniony wtorek, 21 lutego, w porannym programie TVN24 przeczytał on krytycznego e-maila jednego z internautów oburzonego poziomem dziennikarzy wymienionej stacji telewizyjnej, sugerującego, że zarówno Jarosław Kuźniar, jak i dwaj inni wymienieni dziennikarze powinni pożegnać się ze stacją TVN. E-mail brzmiał następująco:

Czy wy Morozowski, Kuźniar, Rymanowski wiecie o tym, że jesteście tak prymitywni, że powinniście prowadzić jakieś wiejskie imprezy, a nie w telewizji się przedstawiać i to jest odczucie tysięcy widzów.

Serwisy, w których pojawiły się publikacje nt Jarosława Kuźniara
fot. NewsPoint - Serwisy, w których pojawiły się publikacje nt Jarosława Kuźniara
Dziennikarz z uśmiechem odparł, że jeśli tysiąc widzów tak napisze, odejdzie. Zaraz po wyemitowaniu tego fragmentu w internecie ruszyła lawina postów i komentarzy, na Wykopie umieszczono filmik z deklaracją dziennikarza, a na Facebooku powstało specjalne wydarzenie pod nazwą "Zwalniamy Jarosława Kuźniara z TVN24", gdzie internauci mogą umieszczać swoje apele o zwolnieniu dziennikarza. W ciągu dwóch dni zadeklarowało się ponad 3 tysiące internautów biorących udział w wydarzeniu - to znacznie więcej niż zasugerował sam dziennikarz.

Czytaj też: Adidas przegrywa z internautami i przeprasza za „niewłaściwe działania”

Specjaliści NewsPoint postanowili przyjrzeć się działaniom zwolenników i przeciwników dziennikarza w internecie. Jeszcze w dniu deklaracji dziennikarza w systemach NewsPoint oraz NewsPoint Social Media odnotowano łącznie 481 publikacji, głównie popierających deklarację dziennikarza o odejściu. Kolejnego dnia pojawiły się 134 publikacje.

Najwięcej komentarzy w ciągu dwóch dni, kiedy to przeprowadzono badanie, pojawiło się na mikroblogach. Internauci komentowali wyzwanie Jarosława Kuźniara oraz udostępniali wzajemnie filmiki z deklaracją. Najwięcej komentarzy zawierających hasło "Kuźniar" we wszystkich odmianach pojawiło się na Twitterze (357). 106 razy komentowano sprawę na Facebooku, a 52 razy w serwisie Wykop.pl, głównie udostępniając sobie filmik z deklaracją dziennikarza.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *