Kubełek cyfrowych nowości w sieciowych restauracjach

25-06-2018, 22:55

Polski producent rozwiązań digital signage zajął się cyfryzacją znanych na całym świecie sieciowych restauracji typu fast food. Firma odpowiadająca za wdrożenia w restauracjach w dziesięciu europejskich krajach, obecnie wprowadza systemy samoobsługowe.

Od trzech lat polska marka M4B współpracuje z właścicielem m.in. sieci restauracji KFC, Burger King i Pizza Hut. Projekt początkowo realizowany był tylko w Polsce, ale w tym momencie firma odpowiada za wdrożenia w 10 krajach europejskich.

Głównym produktem dla KFC są cyfrowe menu boardy, które wdrożono obecnie w 600 restauracjach. Od tego roku sieciówka wprowadza też do swoich restauracji (obok rozwiązań typu web ordering, mobile ordering, skip the line) systemy samoobsługowe, za co odpowiada wspomniana polska firma.

Inwestycje (ekrany LED, kioski samoobsługowe) oraz ekspansja zagraniczna przełożyły  się na wyniki finansowe. Przychody M4B S.A. w 2017 roku sięgnęły prawie 16 mln zł i były o 25% wyższe niż rok wcześniej. Jeszcze lepiej wygląda I kwartał 2018 roku. W ciągu 3 miesięcy przychody spółki notowanej na New Connect wyniosły ponad 5 mln zł i były aż o 377% wyższe niż w analogicznym okresie 2017 roku.

Źródło: M4B S.A.


Źródło: materiał nadesłany do redakcji
  
znajdź w serwisie

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Lipiec 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031