Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Krwawo i śmiesznie w najlepszym polskim viralu

25-06-2009, 16:40

Film reklamowy Studio Panika zdobył główną nagrodę VirNick Pro Platinum na Festiwalu Filmów Wirusowych VirNick 2009, który zakończył się 21 czerwca w Krakowie. Jury pod przewodnictwem Tomasza Raczka uznało "Psy Paniczne" za najlepszy polski film wirusowy w kategorii twórców profesjonalnych.

„Psy Paniczne” nie przypominają klasycznej reklamy, to raczej krótka fabuła z krwawym finałem. W filmie słychać dźwięk łamanych kości, złamany został także kanon lukrowanej reklamowej rzeczywistości. Wirus Studia Panika to historia opowiedziana bez jednego słowa, bazująca na czarnym humorze - wyznacznik stylu reklamowego agencji.

Tomasz Raczek, przewodniczący jury, tak skomentował werdykt: "Film Studio Panika wygrał przez aklamację. Był najlepszą produkcją od strony warsztatu filmowego, jak i budowania suspensu. Krótka forma, odważny humor i silne emocje czynią z niego sztandarowy przykład filmu wirusowego".

Premiera „Psów Panicznych” miała miejsce na 33. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni, gdzie film spotkał się z pozytywnym odzewem także w środowisku filmowym. Oskar Kaszyński, dyrektor kreatywny Studia Paniki mówi: "Jako reżyser kina niezależnego najchętniej tworzę reklamy fabularne, a nagroda VirNick Pro Platinum jest dla mnie potwierdzeniem, że w marketingu warto ryzykować i odejść od bezpiecznego standardu".

Film można obejrzeć na stronie www.studiopanika.pl, klikając w zakładkę "Realizacje".


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

Google na cenzurowanym

Źródło: Studio Panika



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR