Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

W drugim odcinku nowej serii Webshake.tv „Płacę / nie płacę” zobaczycie, jak działają e-sklepy i na jakie kwestie klient powinien zwracać uwagę na etapie szukania, zamawiania i odbioru towaru.

Klienci sklepów internetowych często dokonują zakupów nieprzemyślanych i nie zwracają uwagi na kilka podstawowych kwestii. Warto korzystać z dużych i sprawdzonych sklepów internetowych, a także sugerować się opiniami internautów na ich temat. Dobry sklep powinien wychodzić naprzeciw potrzebom klienta, nie tylko podsuwając mu atrakcyjne oferty, ale także ułatwiając samą nawigację po kategoriach czy zapewniając wiarygodną prezentację towaru na stronie produktu.

Etap składania zamówienia i płatności też nie powinien być skomplikowany. Polacy coraz częściej korzystają z elektronicznych form płatności, takich jak e-przelewy, ale płatności gotówkowe i opłata za pobraniem cieszą się wciąż ogromną popularnością. Kiedy klient zapłaci już za wybrany towar, musi poinformować sprzedawcę, jak ten ma dostarczyć mu paczkę. Internauci często decydują się korzystać z usług Poczty Polskiej, jednak istnieją alternatywy, które paczkę pozwalają dostarczyć dużo sprawniej. Metodą preferowaną przez klientów jest przesyłka kurierska, która po dokonaniu zakupu powinna dotrzeć do adresata już następnego dnia.

Każdy odcinek „Płacę / nie płacę” to także szansa na atrakcyjne nagrody. W trakcie trwania serii można wygrać jeden z pięciu tabletów Samsung Galaxy Tab oraz wiele innych nagród.

>> Obejrzyj poprzedni odcinek „Płacę / nie płacę”

>> Obejrzyj inne programy telewizji internetowej Webshake.tv


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca

              *              

Źródło: Webshake.tv