Kominek rozrusza Burger Kinga w sieci za 100 tys. zł

15-09-2010, 15:30

Blogerem, z którym marka Burger King nawiązała współpracę w ramach projektu komunikacyjnego, jest Kominek – jeden z najpopularniejszych polskich blogerów. Dzięki temu firma chce „rozruszać” swój profil na Facebooku.

Niedawno informowaliśmy w Dzienniku Internautów o inwestycji, jaką zamierza podjąć Burger King. Firma serwująca fastfoody chce zainwestować 100 tys. zł w social media. Do tego wykorzysta polskiego blogera – Kominka.

Blog Kominka - blogera Burger Kinga
fot. - Blog Kominka - blogera Burger Kinga
W ramach tej współpracy Kominek wyjedzie do USA, skąd przez miesiąc będzie zdawał relacje ze swojej podróży oraz będzie aktywnie komunikował się z fanami marki poprzez media społecznościowe, dając im możliwość wpływania na ostateczny kształt podróży. Głównymi kanałami komunikacyjnymi będą: fan page Burger King Polska, profil Burger King na YouTube oraz blog Kominek.in.

- Kominek od wielu lat obecny w polskiej blogosferze wielokrotnie udowadniał, że nieobce jest mu hasło marki Burger King – Have It Your Way – mówi Daniel Kasper, Brand President marki Burger King w Polsce. Kominek jest fanem Burger King, choć już nie raz pokazał, że nie jest wobec marki absolutnie bezkrytyczny. Pasuje do charakteru Kinga w 100% i dlatego właśnie jest według nas najlepszą osobą do roli ambasadora naszej marki – dodaje.

>> Czytaj też: Fałszywe rabaty do McDonald's plagą w sieci

Sonda
Czy znałeś wcześniej blogera o pseudonimie Kominek?
  • Tak
  • Nie
  • Nie czytam blogów
wyniki  komentarze

Kominek wyjedzie do USA 16 września i przez cały czas trwania podróży jego relacje z kraju, w którym narodził się Whopper, flagowy produkt Burger King, będą głównym tematem fan page'a Burger King Polska na Facebooku. Fani Burger Kinga i Kominka będą mogli aktywnie brać udział w kampanii, decydując o przebiegu wyprawy. Dla najbardziej aktywnych fanów Burger King przewiduje konkursy i nagrody.

Cała kampania ma charakter eksperymentu. Nasz pomysł opiera się na pokazaniu charakteru marki poprzez akcję opartą na działaniach social media, z dużym naciskiem na interaktywność i uczestnictwo w akcji fanów marki. Co ważne, wynikami kampanii będziemy się dzielić, co mamy nadzieję, będzie pomocne także dla innych marek w planowaniu akcji w tak nowym medium, jakim są platformy społecznościowe - mówi Anna Robotycka z faceADDICTED, agencji realizującej projekt.

>> Czytaj też: Najmniej lubiany operator GSM wśród użytkowników social media

Ogłoszenie chęci współpracy z tajemniczym blogerem oraz ujawnienie budżetu akcji wzbudziło wiele komentarzy. Wśród innych kandydatów często wymieniani byli: Marcin Balawejder, Artur Kurasiński, Maciek Budzich oraz Paweł Tkaczyk.


Źródło: materiał nadesłany do redakcji
  
znajdź w serwisie


RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy