Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Komentarze:

comments powered by Disqus

Komentarze archiwalne:

  • zlotowinfo
    m
    Użytkownik DI zlotowinfo (81)

    jestem użytkownikiem orange, często są problemy z dostępem do
    - historii
    - stanów konta

    serwery mają często przeciążone
    klikam na "dostępne środki" (http://www.orange.pl/portal/ecare/)

    jednak bardzo żadko je tam widzę


    znacznie częściej coś widać:
    "stan konta i pakietów"
    https://www.orang(...)packages

    "usługi" to totalna porażka
    tak się muli
    https://www.orang(...)services

    01-05-2012, 18:50

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • zlotowinfo
    m
    Użytkownik DI zlotowinfo (81)

    biling pokazuje bzdury

    2012.03.15 12.17 1:33 min 500 146 XXX 93,00 Orange

    te 93,00 to koszt, to się nazywa pseudo operator chyba ;p

    01-05-2012, 18:53

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~MAX

    zlotowinfo przecież ten artykuł ma jeden cel, żeby operatorzy pobiegli do tej firmy workiem pieniędzy za usług których nie potrzebują.
    To jest taka forma szantażu z wykorzystaniem dzieci neo.

    Już co drugi artykuł jest taki na di.Ale najlepszy był ten lobbing o tuszach oryginalnych. Chyba nie zapłacili DI bo się pojawił za chwile art o złym serwisie pewnej firmy drukarkowej ;)

    01-05-2012, 19:20

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • zlotowinfo
    m
    Użytkownik DI zlotowinfo (81)

    ja tego nie czytałem

    02-05-2012, 00:28

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~ja77

    Ale z was mądrale mylicie pojęcia bo i artykuł do d ;). Tu chodzi o "web usability" a nie czy wam się ładuje strona czy nie ;).
    Bardziej chodzi o czystość kodu o jego przenośność, że jest "dostępna" zarówno z urządzeń moblinych jak i PC. Że zwykły śmiertelnik może śmigać po stronie nie wydzwaniając na infolinie z zapytaniem "a gdzie wy macie to na swojej www" itp. itd.

    Więcej staranności prosimy w przygotowywaniu tekstu to nie wirtualna polska :)

    02-05-2012, 10:38

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Salou
    [w odpowiedzi dla: ~ja77]

    accessibility a nie usability jeśli mamy być dokładni. A "accessibility" to niestety po polsku dostępność.

    Czytać ze zrozumieniem - dla mnie artykuł jest jasny (ale może dlatego, że w a11y dość długo siedzę).

    02-05-2012, 11:43

    Odpowiedz
    odpowiedz
RSS  
RSS  
Chwilowo brak danych. Sprawdź później :)