Komentarze:

comments powered by Disqus

Komentarze archiwalne:

  • ~Ryzy

    Patologia w czystym wydaniu. A potem dziwią się, że ludzie wolą ściągnąć film z internetu.
    Z kolei sprawa DRM to fakt uderzają one tylko w osoby, które zakupią treści w sklepie, bo "źli" piraci i tak mają wersje bez DRM. Co do MPAA i RIAA to takie organizacje nie powinny istnieć marnują tylko pieniądze na walkę z "złymi" piratami tak samo jak co poniektórzy twórcy zamiast po prostu uatrakcyjnić swoją ofertę chociażby cenowo.

    16-02-2012, 09:46

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~HelloCra

    A może powinno się kupować film za kazdym razem gdy chce sie go obejrzeć. To rozwiąże problem ripowania;)

    16-02-2012, 09:49

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~hellypton

    MPAA to zalegalizowana zorganizowana grupa przestępcza.

    16-02-2012, 10:00

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Max

    No a ja proponuje zamiast kupowania drugi raz nie kupowanie wcale. I żeby było jasne wcale nie zachęcam do piractwa tylko do wsadzenie im ich "produktów" tam gdzie ich miejsce. Szczególnie ze haracz jest już w cenie CD/DVD nagrywarki etc

    16-02-2012, 10:06

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Agi

    Żadna nowość, już od kawała czasu myślący ludzie zauważają, że przemysł ma nas w d... ważne jest żebyśmy płacili i płacili i płacili i...

    16-02-2012, 10:10

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • thek
    m
    Użytkownik DI thek (461)

    Dokładnie ten sam problem poruszyłem na debacie rządu z internautami, w sprawie ACTA. Oczywiście strona rządowa nie potrafiła odpowiedzieć poza "Zostawmy to na póxniej...", a gdy nadeszło "później", zakończyło się to odpowiedzią "Musimy się przyjrzeć tej interpretacji", czyli innymi słowy "tu nas macie, ale i tak nic z tym nie zrobimy, a najlepiej to zapomnijcie to" ;)

    16-02-2012, 10:16

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~imc

    Prosta sprawa - nie kupować nośników z filmami. Bez przesady, ale filmy nie są mi aż tak do życia potrzebne żebym miał płacić za każdy film sporą kasę i nie miał możliwości zrobienia legalnego backupu...

    16-02-2012, 10:17

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Grendel

    Osoby legalnie kupujące filmy i gry są zawsze poszkodowane. Mam oryginały filmów pixara i niestety muszę korzystać z pirackich kopii - oryginały leżą ładnie na półce i promieniują zaje*ścią. Dlaczego z piratów? Bo oryginalna płytka domyślnie uruchamia nie film który dziecko chce obejrzec, tylko jakiś dokument po angielsku z napisami. Żeby uruchomić film, trzeba przeklikać się przez menu wybierając język polski bez napisów, potem uruchomić odtwarzanie. Pirat tego problemu nie ma - od razu uruchamia mi się polska wersja. Podobnie mają ci którzy kupują oryginalne gry - zabezpieczenia uniemożliwiają czasami poprawne uruchomienie gry, nie mówiąc o manipulacji sprzętem.

    16-02-2012, 10:37

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Henry

    Wobec tego uzytkownicy winni domagac sie dwoch kopii/sztuk w cenie jednej, aby byc przygotowanymi na wypadek problemow z jednym nosnikiem.
    Obawiam sie jednak, ze to byloby takim organizacjom bardziej nie w smak, bo daloby do reki ludziom lamiacym prawa autorskie legalny drugi nosnik, ktorym mogliby obracac w handlu chyba, ze bylby zabezpieczony informacja, ze to kopia.

    Naturalnie nic takiego sie nie stanie, bo absolutnym priorytetem takich organizacji sa wplywy ze sprzedazy/tantiem.

    Najlepszym sposobem na zmniejszenie roli takich organizacji jest uczynienie je zbednymi - zakup tresci w formie cyfrowej w innych zrodlach, bojkot tresci masowych i niekupowanie czegokolwiek, co ma zwiazek z tymi organizacjami.

    Wazne byloby rowniez wspieranie niezaleznych artystow np na licencji CC.

    Problem tkwi jednak w masowej swiadomosci wspolczesnego czlowieka, ktory jest konformista, podaza za wszelkimi modami, jest konsumentem kultury masowej, a wylaczenie z niej traktuje jak wykluczenie. Nie ma on na tyle niezaleznosci i wlasnej tozsamosci, by samodzielnie decydowac o wlasnych gustach, upodobania, aby je odnalezc wsluchujac sie w siebie, wiec konsumuje to, co mu sie narzuci poprzez media.

    16-02-2012, 10:50

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~veyr

    Najwyższy czas aby przeciwnicy ACTA zaczęli głosować portfelami.

    16-02-2012, 11:06

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~HelloCra

    Zrobie tu reklamę strony, na której znajdują się filmy dokumentalne http://alterkino.org/
    I już możemy się w pewien sposób uniezależniać od masowego prania mózgu i portfela.

    16-02-2012, 11:09

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Henry
    [w odpowiedzi dla: ~HelloCra]

    Dzieki, zawsze to jedna pozycja wiecej jako alternatywa.

    Warto jednak zauwazyc, ze to, co okresla sie czesto mianem "mediow niezaleznych" jest w istocie skupiskiem paranoikow o pogladach prawicowych, ktorzy staja w opozycji do wszystkiego, co sie aktualnie dzieje. W tym gronie silnie aktywna jest rowniez frakcja spiskowa, a wiarygodnosc calemu towarzystwu psuje od zawsze frakcja "ufo", "ezoteryczna", itd. Banda niepowaznych ludzi, ktorzy osmieszaja czesto sensowne inicjatywy poprzez wciskanie swoich absurdow pomiedzy sensowne tresci.

    16-02-2012, 11:19

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~HelloCra
    [w odpowiedzi dla: ~Henry]

    Masz rację, szukanie wielkich spisków, UFO i innych bzdur to pewna grupa, od kótrej należy się odseparować.
    Ale sami możemy wybrać sobie w co wierzyć, paranoicy będą wierzyć w paranoje, logicy w logikę ect. Osobiście nie namawiam do wierzenia w nic. Zalecam urzywanie głowy, zarówno do okgądania dokumentów, a zwłaszcza politycznych informacji, gdzie większość treści jest między wierszami, albo jest odpowiednio wypaczona, dla osiągnięcia pewnych efektów.

    16-02-2012, 11:28

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~HelloCra
    [w odpowiedzi dla: ~Henry]

    PS. używać nie urzywać, my bad

    16-02-2012, 11:30

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Henry
    [w odpowiedzi dla: ~HelloCra]

    Zgadzam sie z toba. Niezaleznosc w mysleniu jest najwazniejsza. Wprawdzie czesc osob przechodzi z "wierzenia mediom masowym" na "wierzenie mediom alternatywnym", jednak mozna sie zastanawiac, czy jest to mniejsze zlo, prawdopodobnie mniej na tym straca.

    Inna rzecz, ze czesc tresci - jak na polecanej przez ciebie stronie - pochodzi z mediow masowych, jak Planete, jednak stoi w opozycji do ogolnych twierdzen spotykanych w tych mediach, stad warto sie nad nimi pochylic i zastanowic.

    Dzieki i pozdrawiam

    16-02-2012, 11:33

    Odpowiedz
    odpowiedz
Brak danych. Sprawdź później :)
RSS  
Chwilowo brak danych. Sprawdź później :)


Partnerzy