Komentarze:

comments powered by Disqus

Komentarze archiwalne:

  • ~Joey

    Może się nie znam, ale wydaje mi się, że trzymanie plików związanych z pracą na serwerach MegaUpload, które wiadomo, że są (teraz już - były) zawalone w 99% pirackimi treściami, jest/było głupotą.

    30-01-2012, 11:07

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~gimbus
    [w odpowiedzi dla: ~Joey]

    100/100

    30-01-2012, 11:11

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • thek
    m
    Użytkownik DI thek (461)
    [w odpowiedzi dla: ~gimbus]

    100/100 w kategorii ilość plików czy stosunek ich objętości do wszystkiego? Poza tym masz jakieś dane to potwierdzające? Chętnie poczytam :) Jak na razie wylewają dziecko z kąpielą.

    30-01-2012, 11:23

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~gimbus
    [w odpowiedzi dla: thek]

    Tak oceniam trafność intuicji Joeya ;)

    30-01-2012, 11:44

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Joey
    [w odpowiedzi dla: ~gimbus]

    Czepiacie się :). Tak ogólnie napisałem.

    30-01-2012, 11:52

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~niechenicka

    @Joey
    Przecież tego typu serwery nie są przypisane tylko do przechowywania "treści" które wg obecnego prawa uznaje się za naruszające...

    Zgadzam się z Thekiem: to JEST wylewanie dziecka z kąpielą (a same przepisy,na bazie których to działa są chyba na zasadzie że lepsze byle jak napisane i jednostronne prawo niż żadne)

    A Ty walnąłeś sloganem

    30-01-2012, 12:47

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~niechenicka

    ps.Tak ,czepiam się :)

    30-01-2012, 12:48

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Joey
    [w odpowiedzi dla: ~niechenicka]

    Oczywiście, że serwisy hostingowe nie są z automatu przypisane do treści nielegalnych, ale jednak w praktyce głównie do tego służą, stąd wysnułem wniosek, że przechowywanie swoich danych z pracy w miejscu, gdzie głównie znajdują się rzeczy nie do końca legalne, nie jest dobrym pomysłem.

    MU też nie był święty, skoro pozwalał ściągać wrzucone dane WSZYSTKIM jak leci, a nie np. grupie, którą ustalałaby osoba wrzucająca pliki.

    Rozumiem, że ktoś mógł używać MU zgodnie z jego przeznaczeniem i trzymać tam jakieś swoje pliki, ale po pierwsze powinien mieć również ich kopię w innym miejscu, a po drugie trzymając swoje legalne dane w gąszczu nielegalnych plików innych osób, można było się domyślić, że może to spowodować jakieś komplikacje w przyszłości.

    30-01-2012, 15:08

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~gimbus
    [w odpowiedzi dla: ~Joey]

    Jeszcze raz więc 100/100. Natomiast nie zgadzam się, że były tam same głupoty, trochę wartościowej darmochy jednak było... ;)

    30-01-2012, 15:13

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • thek
    m
    Użytkownik DI thek (461)

    Ależ nie pisałem ,że tam były głupoty. Pytałem jedyni skąd dane, że 100/100 (czyli wszystko) było jakoby pirackimi danymi. Z tym się zgodzić nijak nie mogę. Jak widać userzy też, skoro chcą pozwać FBI :)

    30-01-2012, 21:58

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~b.ojciec

    Były przechowywane np. darmowe pędzle do GIMP-a, Photoshopa. Programy Open Source itp. Wiem, bo pobierałem.

    02-02-2012, 01:54

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~eduardogonzales

    To jest coś dla miłośników tzw. chmur.
    Coś się komuś odwidzi, coś ktoś przeskrobie i fik wszystkie dane trafia szlag.

    Ja tam wszystko co ważne trzymam na własnych dyskach lub serwerach a chmury, Azury, Amazony czy MegaUploady omijam szerokim łukiem.

    02-02-2012, 16:38

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~b.ojciec

    Były przechowywane np. darmowe pędzle do GIMP-a, Photoshopa. Programy Open Source itp. Wiem, bo pobierałem.

    02-02-2012, 18:49

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Bartek_PL

    Jeszcze troche i nie bedzie też wolnego oprogramowania gdy np. Mikrosoft opatentuje klikniecie myszką. A dlaczego nie.....

    01-03-2012, 20:28

    Odpowiedz
    odpowiedz
Brak danych. Sprawdź później :)
RSS  
Chwilowo brak danych. Sprawdź później :)


Partnerzy