Komentarze:

comments powered by Disqus

Komentarze archiwalne:

  • ~@nonymous

    ACTA. Zbiór faktów na temat ACTA:
    http://blog.alanmadej.pl/?p=588

    24-01-2012, 20:07

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~pawel

    tomahouk zapisów ACTA najwyraźniej nie znasz skoro twierdzisz, że nic w polskim prawie nie zmienią.

    Zezwalają na tworzenie nieformalnych mechanizmów i organów, które mogą orzekać czy ktoś przepisy naruszył (Art. 28). Samo oskarżenie wystarcza do wprowadzenia restrykcji prawnych, bez wysłuchania drugiej strony (Art. 12). I dopiero na końcu łaskawie zezwala się osobie poddanej restrykcjom na obronę w sądzie. Podkreślam - nieformalny organ stawia w stan oskarżenia i zaraz za tym idą prawne restrykcje.
    Jeżeli twierdzisz, że jest to zgodne z polskim prawem, to jesteś trochę do tyłu. Takie prawo w Polsce obowiązywało ostatnio za czasów Świętej Inkwizycji.

    24-01-2012, 21:37

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Ona smutna

    NIE dla ACTA! Precz z niewolnictwem ! Wolność słowa, wolność mediów, wolność dla społeczeństwa. Protest w obronie wolności mediów i internetu! NIE dla podwyżek rządowych. Miłość i wolność dla świata. NIE dla wojen. NIE dla przymusu. Weź udział w proteście w internecie przeciwko ACTA. Weź udział w obronie podstawowych praw człowieka, wolności człowieka, godności człowieka oraz prawa do wypowiedzi, bez poniżania i obrażania innych. Walcz przeciwko systemowi totalitarnemu !

    Rząd źle traktuje społeczeństwo ! Ludzie, walczcie o swoje prawa, o wolność teraz !

    NIE dla manipulacji i korupcji rządowych.

    24-01-2012, 21:46

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Referendum ws ACTA

    REFERENDUM WS ACTA!
    Prawo konstytucyjne. Referendum gwarantuje ustawa z dnia 14 marca 2003 r. o referendum ogólnokrajowym (Dz.U. z 2003 r. Nr 57, poz. 507). Rozdział 8, Art. 63.

    1. Sejm może postanowić o poddaniu określonej sprawy pod referendum z inicjatywy obywateli, którzy dla swojego wniosku uzyskają poparcie co najmniej 500 000 osób mających prawo udziału w referendum.

    A więc zbieramy podpisy pod referendum. To MY zadecydujemy o ACTA a nie rząd.

    Wklejajcie to się gdzie się da, każdy ma usłyszeć o referendum ws ACTA.

    referendum.

    A więc zbieramy podpisy pod referendum. To MY zadecydujemy o ACTA a nie rząd.

    Wklejajcie to się gdzie się da, każdy ma usłyszeć o referendum ws ACTA.

    To Nasza Szansa :) Jest nas już ponad pół miliona.

    24-01-2012, 22:02

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Ona smutna

    UWAGA ! Do Ziemi zbliżają się bardzo szybko burze magnetyczne, które mogą zakłócać działanie różnych urządzeń...

    24-01-2012, 22:54

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Ona smutna

    Bóg zsyła kary dla tych, którzy krzywdzą niewinnych, słabych i chorych ludzi...nigdy nie zapomina...

    24-01-2012, 22:56

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~asas

    A tak swoja droga jak wyglada ew. wyjscie z ACTA. OK, premier podpisal, parlament ratyfikowal, jest kijowo - co trzeba zrobic, zeby to anulowac?

    24-01-2012, 23:02

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Emeraldmoon

    Ona smutna podaj mi swój e-mail, ja Cię pocieszę :-). (Albo napisz do mnie). I nie mam nic złego na myśli, żadnych podtekstów. Po prostu bardzo popieram Twój światopogląd pokojowy - sprzeciw wobec wszelkiej przemocy, wyzyskowi i kłamstwu oraz wojen na tym pięknym świecie zanieczyszczonym chorymi rządami. Zawsze to raźniej wesprzeć się we dwoje prawda?

    24-01-2012, 23:36

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~slawek

    Zdjęcia z manifestacji wawa
    http://www.flick(...)6798543/

    24-01-2012, 23:42

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Ona smutna
    [w odpowiedzi dla: ~Emeraldmoon]

    Do ~Emeraldmoon

    A jak mnie pocieszysz?

    Jestem dziennikarką i modelką i protestuję w sprawie ACTA...

    To jest mój e-mail: agatii78_(at)_interia.pl

    Pozdrawiam serdecznie, Agata K. z Wrocławia.

    25-01-2012, 00:26

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Emeraldmoon

    Pocieszę przynajmniej jakimś dobrym słowem czy jakąś dyskusją. Dziękuję za zaufanie, zapiszę adres i postaram się napisać wkrótce cosik konstruktywnego na ten temat i mój punkt widzenia całej tej rzeczywistości. Może to przynajmniej troszkę pomoże Ci się rozchmurzyć. Oczywiście sam jestem BARDZO zagorzałym zwolennikiem wolności słowa oraz przepływu informacji i multimediów. Ale tyle już zostało w tych wszystkich komentarzach powiedziane, że nic dodać, nic ująć.
    A ja utożsamiam się z wszystkimi myślącymi podobnie jak ja, także i Tobą Ona smutna.
    Pozdrawiam serdecznie i bądź dobrej myśli i pamiętaj - nic w przyrodzie nie ginie :-)

    25-01-2012, 01:02

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Misti.xf
    [w odpowiedzi dla: ~Ona smutna]

    Przepraszam, że się wtrącę... Twierdzisz, że protestujesz przeciwko ACTA, która podobno m.in. ma na celu zmniejszenie Twojej prywatności w internecie, a byle komu podajesz swojego maila na publicznej stronie. Dostrzegasz w tym ironię?

    25-01-2012, 08:22

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~InternetBlackout

    Chciałbym przypomnieć Wszystkim protestującym, że ACTA nie istnieje od wczoraj. W 2009 roku Tusk obiecał, że nie będzie wprowadzał prawa dotyczącego internetu, bez wysłuchania wszystkich stron, w tym w szczególności środowisk internetowych. Jako grupa InternetBlackout.org co jakiś czas pojawiamy się na spotkaniach a z premierem i ministrem Bonim. Cały problem polega na tym iż nikt w rządzę nigdy nie chciał rozmawiać na temat ACTA, z listy opublikowanej przez MKiDN wynika, iż ws. ACTA zaprosili tylko przemysł złodziei i organizacji związanych z licencjonowaniem utworów tj. ZAiKS, SPAV etc. Dlaczego nie zaprosili internautów, stowarzyszeń działających na rzecz wolności w sieci etc? Bo byłoby to dla nich niewygodne.

    Polecam: http://www.internetblackout.org/

    25-01-2012, 10:02

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • zdroworozsadkow
    m

    cytat z innej strony:
    "Z punktu widzenia walki z "piractwem" ACTA jest zbędna, już w tej chwili jest to w Polsce całkowicie zakazane. Chodzi właśnie o to, by dać pretekst do nieskrępowanej inwigilacji obywateli i to nie tylko policji. Dzięki ACTA stanie się legalne śledzenie obywateli przez prywatne korporacje. Inne zagrożenie to szybkie blokowanie niewygodnych serwisów bez pytania sądu o zgodę. Wystarczy drobna prowokacja np. podlinkowanie jednej "pirackiej" empetrójki w komentarzach by serwis zamilkł "do wyjaśnienia sprawy"."

    25-01-2012, 10:17

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~InternetBlackout.org
    [w odpowiedzi dla: zdroworozsadkow]

    Przeczytaj to co zawiera się na internetblackout.org ws. ACTA, 2 najnowsze wpisy. Nie potrzebna jest prowokacja, zapisy mówią wyraźnie, wystarczy pogłoska, wszakże ACTA definiuje pojęcie domniemania winy, czyli zakłada, że każdy jest winny, puki nie udowodni swojej niewinności.

    25-01-2012, 10:30

    Odpowiedz
    odpowiedz
Brak danych. Sprawdź później :)
RSS  
Chwilowo brak danych. Sprawdź później :)


Partnerzy