Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Komentarze:

comments powered by Disqus

Komentarze archiwalne:

  • ~ccwrclimited

    To ciekawe... Ja miałem w styczniu 2010 dwa takie przypadki. Stanowię prawie 50% całego serwisu? Wprawdzie do dziś nie uzyskałem odpowiedzi nt. fałszywych danych licytujacych, ale to pewnie jakieś "drobne" przeoczenie.

    09-02-2010, 13:23

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~-RoMan-

    Sprawa kopertek to tylko jeden z wielu problemów trapiących Allegro w ostatnim czasie. Moim zdaniem o wiele bardziej kłopotliwe dla użytkowników są nieustanne awarie - mniej lub bardziej upierdliwe oraz czas usuwania błędów w działaniu serwisu.
    Zupełnie banalne problemy lądują na dalekim miejscu jakieś tajemnej listy zadań dla DT a uspokajacze na forum ZBT jak mantrę powtarzają "znamy problem, przekazaliśmy do DT".
    Do tego stadko starych wyjadaczy - klakierów - łajający innych użytkowników, że śmią pisać o problemach, które już od miesięcy są znane DT. Ani uspokajacze ani klakierzy nie przyjmują do wiadomości tego, że użytkownicy płacący im pensje mają prawo do irytacji z powodu niemożności użycia ikonki "odwróć zaznaczenie" na liście komentarzy przez długie tygodnie czy też z tego powodu, że doskonale wiedzą, że aukcja nie była wystawiana jako zaplanowana i pobieranie 5 groszy jest nieuzasadnione. I tak dalej.
    Arogancja stadka pobieraczy pensji jest momentami wręcz żenująca. Posty użytkowników zdenerwowanych jakością obsługi są usuwane pod pozorem braku kultury piszących. Posty upominających się o załatwienie starych błędów są po prostu lekceważone. Trzeba naprawdę mocno kopać admiralicję po kostkach, żeby była łaskawa reagować - szkoda tylko, że są to reakcje obronne z nadużyciem tej malutkiej "waaadzy" jaką posiadają - czyli usuwanie postów, blokady pisania, grożenie pełnymi blokadami kont itd. Tylko takie narzędzia rozwiązywania problemów technicznych mają do zaproponowania. A w dyskusji demagogia zamiast merytoryki. Amatorszczyzna zamiast profesjonalizmu. I nadęty PR.

    DT - Dział Techniczny
    ZBT - cafe Zgłaszanie Błędów Technicznych
    admiralicja - moderatorzy

    09-02-2010, 13:38

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~sfsdf

    jeśli przeglądnie się forum

    A Ty z traktora zsiadles ze "przegladnie" piszesz?

    09-02-2010, 13:53

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~wilk
    [w odpowiedzi dla: ~sfsdf]

    @sfsdf - sprecyzuj o co ci chodzi, bo w języku polskim jets to słowo jak najbardziej uwzględniane i nie powiązane z traktorami, rolnictwem, ani żadnymi podobnymi tematami:
    http://sjp.p(...)=2510158
    http://sjp.p(...)=2510297
    :)

    09-02-2010, 14:03

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~-RoMan-
    [w odpowiedzi dla: ~wilk]

    Znów jakiś anonimowy klakier usiłuje rozmydlić temat i skierować go na rzekome błędy? Żenujące.

    09-02-2010, 14:07

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • Użytkownik DI użytkownik wyrejestrowany
    [w odpowiedzi dla: ~-RoMan-]

    Zdecydowanie się zgadzam. Jedyne czemu służy całe forum Allegro to udawanie, że w ogóle czemuś służy. Klasyczną na nim odpowiedzią pracownika serwisu jest: "powtórzyłem Pańskie czynności, ale nie było błędu, więc serwis działa poprawnie". Nawet jak się dołączy zrzuty ekranu to je po prostu ignorują. Do tego pojawia się zaraz "Pomocna Kopertka" i zaczyna człowieka ustawiać, że "krytykować to łatwo, a może by ktoś rozwiązanie problemu dał?" - co jest zupełnym nieporozumieniem, bo przecież użytkownicy są od korzystania, a nie naprawiania serwisu... Np. przedwczoraj nie działało wieczorem znowu logowanie, ale nie u każdego więc zdaniem "PK" (i serwisu) awarii nie ma, a winna jest oczywiście przeglądarka, której używam. Bo to, że wszędzie indziej w całym internecie działa poprawnie zdaniem "PK" w ogóle o niczym nie świadczy...

    09-02-2010, 15:46

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • Użytkownik DI użytkownik wyrejestrowany

    kopertki -W wątku na Forum Allegro można przeczytać wypowiedzi (głównie Sprzedawców), którym bardzo się ten pomysł nie spodobał. Prawdę mówiąc, w momencie pisania tego posta przeze mnie, nie ma tam żadnej wiadomości na TAK dla tego pomysłu. Jeden z Użytkowników obiecuje "burzliwą" dyskusję na ten temat na tegorocznym Spotkaniu Grupy Allegro.

    A co Wy myślicie o tej zmianie? Ja, prawdę mówiąc, mam mieszane uczucia i to z przewagą na NIE, mimo, że rzadko sprzedaję

    09-02-2010, 15:51

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • Użytkownik DI użytkownik wyrejestrowany

    Traktor czy traktor oto jest pytanie?
    tylko buraki szukają igły , by tym samym poprawić swoje nędzne libido !!

    09-02-2010, 15:55

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~AaAa

    Niestety... Allegro chcac zarobic zezwala na takie akcje zeby niezweryfikowani mogli kupowac. W praktyce pozniej wiekszosc spraw konczy sie w prokuraturze. Jesli kwota jest <200zl, to sprawa jest umorzona, bo nie ma tego w KK. Powyzej jest to przestepstwo scigane z KK i prokuratura zleca policji ustalenie adresu IP sprawcy. Administrator lacza (lub szef) firmy - dostawcy internetu, dostaje prokuratorski nakaz wydania danych osobowych. Po wydaniu osoba ma nalot w domu i sprawdzany jest komputer.
    Pytanie czy to jest potrzebne ? Kosztem zarobku jednej firmy uruchamiana jest cala procedura administracyjna. A wystarczy po prostu zabronic zakupow dla osob ktore nie przejda weryfikacji. Trzeba tez zaznaczyc ze takie osoby czesto podbijaja kwoty, pisza glownie negatywne komentarze i robia zadyme na aukcjach

    09-02-2010, 17:40

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • Użytkownik DI użytkownik wyrejestrowany

    Allegro nic nie zmieni jeśli jakiś urząd ich do tego nie zmusi bo oni opinie i utrudnienia dla użytkowników mają w nosie. Przykładowo jak zmienili wygląd "Mojego Allegro" to na forum pojawiło się około 2500 negatywnych wypowiedzi na ten temat i jakie wnioski wyciągnęło kierownictwo? Że tylu jest w tej niezadowolonych, a reszta uważa że zmiany są super bo nie protestują. Przy czym dodali, że skoro 5 000 000 użytkowników nie protestuje, a na forum udziela się tylko parę tysięcy to znaczy, że jest to tak nikły procent użytkowników, że nie musi w ogóle być brany pod uwagę. Normalnie tak aroganckiej firmy to drugiej nie widziałem...

    09-02-2010, 20:03

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~normalny

    Wcale nie korzystam z Allegro i żyję :)

    09-02-2010, 21:21

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~-RoMan-
    [w odpowiedzi dla: ]

    Masakra - na ZBT ostatnia odpowiedź admirała o 15:00. A błędów całe mnóstwo. Z nóg zwala odpowiedź dyżurnej klakierki tu:
    http://www.alleg(...)t=126284 - złego słowa na admiralicję nie pozwoli napisać.

    09-02-2010, 21:38

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Adam

    msniezek - tylko psychiatra moze mu pomoc

    10-02-2010, 00:28

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~-RoMan-
    [w odpowiedzi dla: ~Adam]

    Maciek Śnieżek jest opłacanym przez Allegro sprawnym PRowcem. Ze wszelkimi tego konsekwencjami.
    Sprawny PRowiec, to człowiek, który uzasadni każdy idiotyzm, jaki mu nakaże uzasadnić jego chlebodawca. Żeby móc funkcjonować w tak skrajnym zakłamaniu, sprawny PRowiec zaczyna wierzyć w swoją "misję". A potem już z górki.
    Pamiętaj stopniowanie kłamstwa: kłamstwo, statystyka i PR.

    10-02-2010, 10:45

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Andrzej

    Nie rozumiem tylko co znaczy, że dane "nie współgrają z wcześniejszymi danymi wynikającymi z wypowiedzi administratorów" - przecież rzecznik podawał liczbę rozwalaczy, a wcześniejsze dane dotyczą kopertek. Nie każda kopertka to rozwalacz i nie każdy rozwalacz to kopertka. Albo autor artykułu nie rozróżnia tych dwóch pojęć, albo ja czegoś nie rozumiem.

    11-02-2010, 08:04

    Odpowiedz
    odpowiedz
Chwilowo brak danych. Sprawdź później :)