Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Komentarze:

  • ~wtajemniczona

    Większość klientów bo półinteligenty.Jak to mowią: jestem abonamentem zamiast abonentem,a jak zadajesz proste pytanie to się jąka i dopytuje- ale o co konsultantowi chodzi...jak prosisz o kod abonencki to debil podaje nr konta klienta,jak prosisz o DSL to podaje pesel....no porazka.Czas wrocic do szkoly pajace.

    10-01-2012, 17:14

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~pracownik

    słuchaj intekligencja to sie teraz Ty nie popisałęs... Przeczytaj ze zrozumieniem co napisał @Siwy... Najgorsze u niektórych klientów jest to, ze wiedzą lepiej... to po co dzwonic..???
    Pracownik

    28-07-2011, 21:00

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~hgkjrf

    chyba czas po 20 to czas żeby już nie dzownic, ileż mozna, cały dzien snoby dzwonią z pierdołami to chyba po 20.00 daliby spokój

    07-03-2011, 22:16

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~R_A

    delikatnie mówiąc....

    19-11-2010, 14:15

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~przyzwyczajona
    [w odpowiedzi dla: ~Agnieszka]

    tak zdecydowanie powyższa odpowiedź jest na poziomie....zdecydowanie polskim ;)

    23-03-2010, 20:57

    Odpowiedz
    odpowiedz
RSS  
Chwilowo brak danych. Sprawdź później :)