Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Komentarze:

comments powered by Disqus

Komentarze archiwalne:

  • ~Coyot

    15-sekundowe naliczanie powoduje, że rozmowy są średnio ponad 10% droższe niż wynika to z cennika. Nie lubię takich udziwnień. Gdyby to wprowadzali 5 lat temu gdzie wszyscy mieli minutowe naliczanie byłby to krok do przodu. Teraz się cofają.
    Wiadomo do kogo jest skierowana taka oferta, ale i tak mi się to nie podoba.

    19-01-2009, 18:51

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Adawo

    Zostanę przy tradycyjnym wysyłaniu wiadomości gołębiem pocztowym, nie wiem czy biedronka da sobie radę z odległością i rozmiarem wiadomości...

    19-01-2009, 20:22

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Why

    Czemu do Play jest wszędzie drożej?

    19-01-2009, 20:31

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~...

    Haczyk na haczyku i haczykiem pogania obliczony zapewne na mało rozgarniętych klientów nie czytających umów/regulaminów, a więc niestety większość rodaków, zwłaszcza statystycznych klientów Biedronki. Nie lubię takiego typu podejścia "złapać i wycyckać" - ten MVNO jest dla mnie skreślony już na starcie właśnie przez to - w imię zasad i nawet na krótkie użycie by dać dziecku telefon z przedpłaconą kartą na wyjazd itp.

    19-01-2009, 20:38

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Szymon

    Nie rozumiem sondy. Co to znaczy oszukancza (jest takie slowo w slowniku j. polskiego)? Jesli sa zapisy w regualminie to nie jarze kto i kogo oszukuje. Przystepujac do sieci klient godzi sie na warunki korzstania z uslugi. Jesli nie ma w umowie zapisow niezgodnych z prawem nie mozna mowic, ze ktos, kogos oszukuje.

    19-01-2009, 20:39

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~eye

    jezeli klient nie jest o nich informowany wprost to jest to oszukancze.

    powinno sie to dobrze baglosnic - ciekawe czy wtedy bu zdobyli jakichkolwiek klientow

    19-01-2009, 20:57

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Divives

    A Szymon rozumiem pracuje dla biedronki...
    Oszukańcza to taka która pod hasłem 33 gr dla wszystkich nie zamieszcza dwa razy większej gwiazdki (*) tylko do 30 czerwca i nie dla wszystkich.
    Żerowanie na naiwności, na ignorancji czy wtórnym analfabetyźmie jest praktyką nieuczciwą. TPSA co prawda jest dużo skuteczniejsza niż jakikolwiek operator telefoni komórkowej, przynajmniej w okradaniu ludzi ale jej grupa docelowa nie jest tak słabo wyedukowana jak grupa w którą uderza biedronka czy ojciec dyrektor(sic!).
    Skoro żyjemy w państwie solidarnym to łączmy się i walczmy z kłamstwem.

    "Nie rób drugiemu co Tobie nie miłe"

    19-01-2009, 21:01

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Szymon

    Akurat sie mylisz. Po prostu wydaje mi sie, ze solidne dziennikarstwo nie szafuje takimi slowami i dba o jakosc slowa pisanego. Di ostatnio schodzi na psy pod tym wzgledem.

    19-01-2009, 21:06

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~PieM

    @Szymon: przecież treść sondy to:
    "Oferta MVNO tu biedronka jest moim zdaniem:" i tu odpowiedź, która pasuje do gustu Czytelnika. Nie pasuje - nie głosuje lub wybiera tę "najbliższą" jego opinii. Nigdzie w tekście nie padło stwierdzenie, że ktoś kogoś oszukał, oszukuje itp.
    Odnośnie "oszukańcza": http://sjp.p(...)ka%F1czy

    19-01-2009, 21:14

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Divives

    Czepiasz się mości panie nomenklatury a temat jest poważny. Też nie jestem pewien czy termin oszukańcza praktyka nie jest neologizmem ale nie o to tu chodzi.
    Ja czytam umowy od "deski do deski" choćby dlatego, że sam je przygotowywuje i redaguje zostawiając "furtki bezpieczeństwa" i "haki" ale już moich kochanych staruszków łatwo nabrać wykorzystując skomplikowane słownictwo, fachową terminologię czy też aneksowanie umów.
    Pisanie umowy w celu "niedoczytania" jej przez beneficjenta który w ten sposób ewidentnie traci jest naganne ale powszechne.

    P.S. solidne dziennikarstwo ?!? w internecie ? To tak jak oczekiwać rzetelności i odpowiedzialności od Wikipedi...

    19-01-2009, 21:18

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~XXX

    a jeszcze jeden mily haczyk:
    minuta rozmowy z bok kosztuje 1 zl. z serwisem automatycznym takze.
    milo, nie?

    20-01-2009, 00:02

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • narkoman
    m
    Użytkownik DI narkoman (138)

    A co najzabawniejsze to głupi kowalski pójdzie i to kupi hehehe :-x

    20-01-2009, 09:12

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • szymarek
    m
    Użytkownik DI szymarek (176)

    A jeszcze niedawno wszyscy narzekali na tą sieć za oszukańczą praktykę wobec swoich pracowników (nadgodziny i wykorzystywanie) A teraz nagle wszyscy lubią Biedronkę. Polacy to dziwny naród. Ja osobiście Biedronki nie lubię, a wszystkie oferty MNVO uważam za stracone pieniądze.

    20-01-2009, 14:14

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Pikuś
    [w odpowiedzi dla: ~XXX]

    W ERA MIX rozmowa z BOK niezależnie od czasu trwania kosztuje 2.44 zł. Ale te wszystkie niby promocje sa niczym w porównaniu z tym co oferuje Krakowski POLO Market swym pracownikom. Za dodatkowe 4 nadgodziny pracy płacic chcą 70% a za następne już 100% stawki godzinowej. To się nazywa niewolnictwo.

    20-01-2009, 17:38

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~ptaszyna00

    Żerowanie na ludzkiej naiwnosci, głupocie i analfabetyzmie. Stawka 33 ? kpina przy naliczaniu 15 sek, do tego to stawka promocyjna a nie podstawowa ! a jak się to ma do stawek rozliczeń międzyoperatorskich wynoszących ok 22 gr/min?

    20-01-2009, 22:10

    Odpowiedz
    odpowiedz
RSS  
RSS  
Chwilowo brak danych. Sprawdź później :)