Komentarze:

comments powered by Disqus

Komentarze archiwalne:

  • de0
    m
    Użytkownik DI de0 (1069)

    hmmm... jak można zablokować coś co umożliwia również pobieranie czegoś co nie narusza praw autorskich ? czy to nie jest działanie na szkodę użytkownika ?

    13-10-2008, 10:43

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~nobody
    [w odpowiedzi dla: de0]

    @de0:Jak można zamykać mordercę który przecież może być też pomocnym w innych sprawach człowiekiem :D

    13-10-2008, 11:01

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • de0
    m
    Użytkownik DI de0 (1069)
    [w odpowiedzi dla: ~nobody]

    @nobody: jeśli dla Ciebie to są mordercy... to raczej nie zrozumiesz tego co napisałem.

    13-10-2008, 11:06

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • marx
    m
    Użytkownik DI marx (537)

    i bardzo dobrze sie stało, prawo górą a nie kasa wytwórni

    13-10-2008, 11:15

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~lol

    w takim razie zarekwirować wszystkie pieniądze, bo mogą być narzędziem korupcji :)

    zabrać wszystkie samochody, bo mogą komuś zrobić krzywdę ;)

    zabrać noże, scyzoryki itp ;)

    13-10-2008, 11:39

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • luste
    m
    Użytkownik DI luste (254)
    [w odpowiedzi dla: de0]

    de0, nobody słusznie krytykował twój komentarz.

    By nie używać porównań do morderców:
    może być pirat, który w necie sprzedaje piracki soft, a w realu robi zakupy w spożywczaku dla zniedołężniałej sąsiadki z piętra.

    Czy uważasz, że nie można go zamykać tylko dlatego, że będzie to na szkodę staruszki, której nikt nie przyniesie zakupów?

    Przy analizie tego przykładu przyjmij na momencik, że piractwo komputerowe jest przestępstwem. Inaczej dalej nie będziesz rozumieć o co chodziło w komentarzu nobody-ego.

    13-10-2008, 11:43

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • Cardill
    m
    Użytkownik DI Cardill (922)

    Jeśli działalność jest nielegalna to trzeba zamknąć stronę a nie ją blokować. A jeśli nie blokować to monitorować kto pobiera i do pierdla z nimi wszystkimi. Trochę się zgadzam z de0, ale liczba legali to promil w morzu tego co tam jest.

    13-10-2008, 11:57

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • de0
    m
    Użytkownik DI de0 (1069)
    [w odpowiedzi dla: luste]

    @luste: to przeczytaj jeszcze komentarz lol'a. wystarczy, że Ty przyjąłeś, że :
    "wyszukiwanie" = "piractwo komputerowe"
    niestety nie jest.
    @Cardill: masz rację. jest tego niewielki odsetek (jesli chodzi o soft), tylko, że nie interesuje mnie oprogramowanie zamknięte a przeważnie takie się piraci. co się zaś tyczy muzyki, doda i dj tiesto paskudnie wpływają na moje samopoczucie, ale też znajdują się "tam" gigabajty tego co mnie interesuje i mogę pobrać ze stron samych artystów czy ich producentów, itp. tylko troszkę szybciej.
    i szczerze mówiąc troszkę by mi się podniosło ciśnienie gdyby nagle ktoś mi to zaczął utrudniać.


    13-10-2008, 12:12

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • marx
    m
    Użytkownik DI marx (537)

    soft i kultura (muzyka filmy) sa u nas strasznie drogie 20 30 % drożej prosto porównując ceny, a relatywnie - biorąc pod uwagę zarobki u nas a np w UK to w pl ceny są PIĘCIOKROTNIE większe. muzyka i filmy przestają być dobrem kultury a stają sie luxusem.
    co niektórzy widze że są tu bardziej papiescy niz sam papież. nie zdają sobie sprawy że są naiwniakami nabijanymi w butelke przez wielkie wytwórnie które drenują bezczelnie nasz rynek sprzedając drożej niż u siebie, dodatkowo jeszcze wmawiaja nam że jestesmy strasznymi piratami bo nie nabijamy im kieszeni jak co niektorzy naiwni.
    w normalnych krajach zeby kupic CD pracujesz godzine, połtorej a u nas poł dnia lub cały dzień jest różnica co????
    a windows jest 1/3 droższy (ale akurat oni mają dobrą polityke co do piractwa)

    jednym słowem
    piracić, piracić, i jeszcze raz piracić !!!
    aż się gnoje nie nauczą że nie jesteśmy debilami

    13-10-2008, 12:13

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~krzysztof
    [w odpowiedzi dla: marx]

    Święta racja. Gnoje przeginają z cenami i tyle. Sam chetnie kupiłbym oryginała bo jakość jest jednak dużo lepsza niż tego wszystkiego co można zpiratować. Ale nie za tą cenę. Ja sobie nie kupię plyty za pół dnia mojej roboty. Mowy nie ma.

    13-10-2008, 12:33

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • Lordnever
    Użytkownik DI Lordnever (1)

    Wszyscy tylko o TTB a o Isohunt - ie nic się nie mówi...

    13-10-2008, 13:07

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • marx
    m
    Użytkownik DI marx (537)
    [w odpowiedzi dla: ~krzysztof]

    co ty gadasz??!! nie przeczytales dokladnie, nie pół dnia tylko godzine, w UK na najnowsze albumy muzyczne (7-10 £) wykonując malo platne prace pracujesz 1 GODZINĘ, kiedy jesteś bardziej wykwalifikowany to CD kupisz za pół godziny pracy(stolarz np ma 18£), a Ty nawet za pół dnia roboty w polsce nie kupisz CD !!! a oni sie dziwią że jest piractwo, to oni powinni być przestępcami a nie biedny polak ktory skopiuje mp3

    13-10-2008, 13:15

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Pronto
    [w odpowiedzi dla: marx]

    @Marx: jakie konkretnie działania MS chwalisz? Mnie się podoba obniżanie cen, to dorby początek - przy odpowiednim przeprowadzeniu mógłby od razu być dobrym końcem bez dodatkowych działań

    @Cardill: to fakt, że legalny obrót to promile wszystkiego co idzie w P2P ale sama sieć P2P nie jest szkodliwa - jedynie jej bezprawne wykorzystanie i to z nim trzeba walczyć

    13-10-2008, 13:21

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • marx
    m
    Użytkownik DI marx (537)
    [w odpowiedzi dla: ~Pronto]

    chodzi mi o ich polityka co do piractwa, MS popiera piractwo, zaleca używanie pirackich kopi ich oprogramowania :) a nie konkurencji (to moze była niefortunna wypowiedz przedstawiciela MS ale to prawda)
    , Microsoft po prostu jest bardzo mądrą firmą i zdają sobie sprawę z potęgi
    używania ich piratów,chyba nikt nie wątpi że mogliby to ukrócić kiwnięciem
    małego palca i zabezpiczyc swoje oprogramowanie z łatwością,
    nie łudźmy się że MS nie potrafi zabezpieczyć swojego systemu i Office, a że to piraci są tacy sprytnie, MS na to po prostu pozwala. Nawet majac pirata łaczysz sie z serwerami MS i sciagasz ważne poprawki i oni wiedzą że masz pirata a jednak poprawki dostajesz.

    13-10-2008, 13:32

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • Cardill
    m
    Użytkownik DI Cardill (922)
    [w odpowiedzi dla: marx]

    Mogli by jeszcze wyłączyć mechanizm sprawdzania autentyczności dla ważnych aktualizacji, np IE, a nie tylko dla legalnych :)

    Pewnie, że gdzieś są sposoby obejścia tego mechanizmu, ale mi się nie chce szukać :)

    13-10-2008, 14:36

    Odpowiedz
    odpowiedz
Brak danych. Sprawdź później :)
RSS  
Chwilowo brak danych. Sprawdź później :)


Partnerzy