Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Komentarze:

  • ~anna
    [w odpowiedzi dla: ~Tomek]

    dokćkurier zabiera umowę gdzie moze by tzw. trywialny pin,a le obowiązkiem abonenta w razie bezpieczeństwa jest skontaktowanie się z operatorem aby został zmieniony taki pin. PIN posiadają wszyscy operatorzy, czy to banki czy operatorzy telekomunikacyjni.....w gestii klienta jest skontaktowanie z operatorem i zmiana takiego pinu,przeciez netia nie ma jednego kleinta i nie beda dbac o to ze ktos ma pin 1234.... teraz nie wprowadzą umwoy z takim pinem , dzwonia i ustalają inny nr pin i nadają pin tylko do numeru stacjonarnego który jest na umwoie. Oszustów w naszym kraju nie brakuje.... zdarzyło się netii by wyrolowaną przez jakiegos dupka... ale podobno go złapali..... i bardzo dobrze!!

    23-07-2008, 19:14

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~jogi84

    witam,
    przyłączę się do dyskusji,
    1. błąd netii jest ewidentny i nie podlega to żadnej dyskusji, numery pin powinny być różne dla różnych umów!
    2. oczywiście w netii pracują różne osoby i to też fakt, ale w związku z faktem, że to ogromna firma to również rotacja ludzi jest tam ogromna, największa pewnie jak wszędzie jest na tych najniższych stanowiskach (co uważam, za normalne)
    3. również jestem klientem netii i również miałem różne przejścia z tą firmą w tym awarie internetu (ok. 3 miesięcy) dzwoniłem do nich ze 100 razy i nie ukrywam, że przy telefonach w odstępie 10minut jeden konsultant mi mówił, że widzi notkę w systemie dotyczącą awarii mojego łącza, a drugi 10 minut później już mówił, że nic takiego nie ma, oczywiście 1 skłamał, bo jeśli by coś było to ten drugi też by to widział (a sprawa wyszła przypadkiem, bo mnie rozłaczyło). Jednak nie uważam, że winą za to należy obarczać firmę jako taką, ponieważ:
    nie są w stanie odpowiadać w 100% za wszystko co mówi konsultant przez telefon (i w czasie kwalifikacji raczej ciężko będzie sprawdzić im czy ktoś będzie klientom wciskał ciemnotę czy nie),
    po drugie awaria powstała w momencie przebudowy centrali telefonicznej, bo magicy z firmy trzeciej nie potrafili tego zrobić tak jak należy i pomieszali wszystko, ale firma netia bardzo pozytywnie odpowiedzialnie podeszła do problemu (oczywiście internet już śmiga i to dużo lepiej niż przed awarią). Procedury reklamacyjne zostały rozpatrzone telefonicznie, bez żadnych dodatkowych pism itp. Osoby które sprawę rozpatrywały kontaktowały się ze mną i próbowały coś robić, tyle że to tak naprawdę wszystko jest załatwiane przez TPSA, która z kolei też sama nie pracuje w terenie tylko daje zlecenia dla firm trzecich. Przykładem takiej firmy może być Elmo, z tego co wiem to są podwykonawcy tpsa.
    A że konsultanci są różni to jest tylko i wyłącznie wina klientów, bo konsultant ma obowiązek się przedstawić i jeśli to zrobi i damy mu do zrozumienia, że wiemy z kim rozmawiamy to na pewno będzie udzielał nam rzetelnej informacji, bo Polak ma taką tendencję, że jeśli może kogoś "spławić" to tak zrobi.

    Uważam również, że pomimo wpadek jakie się zdarzają to ta firma i tak trochę zmobilizowała tpsę do obniżenia cen i poprawy oferty.

    03-06-2008, 13:11

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Dociekliwy

    Ciekawa sprawa, ale chyba kolejna z wielu i nie tylko Neti, oczywiście podejście firmy Netia do problemu ukazuje wartość i metody działania firmy. Zamiast się cieszyć że ktoś im otwiera oczka przykryte zarabianiem na negatywne dziury w ich systemach i działaniu firmy To oni najlepiej by go szybko uciszyli i zamknęli za to w lochach.
    porażka systemów zarządzania w firmach przynosi taki rezultat.

    01-06-2008, 21:42

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Tomek

    Dodam jeszcze, że po podpisaniu umowy przy kurierze, 1 egzemplarz zabierał kurier.
    Chyba nie muszę dodawać że mógł spisać wszystkie dane, łącznie z pinem, i potem korzystać z doładowań?

    01-06-2008, 18:58

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~Tomek

    również dostałem PIN 1234
    Zamawiałem usługą przez Internet, PIN przydzielony został automatycznie.
    Napisałem do redakcji że chętnie podeślę skan dokumentu. Nie wiem czy email dojdzie bo wyskakuje pusta strona, nie ma żadnego potwierdzenia.

    01-06-2008, 18:55

    Odpowiedz
    odpowiedz
RSS  
Chwilowo brak danych. Sprawdź później :)