Komentarze:

comments powered by Disqus

Komentarze archiwalne:

  • ~RoMan

    Szczyt bezczelności ze strony Allegro!

    Tyle razy zarówno na kafejkach jak i na alt.pl.allegro upominałem się o to, żeby wreszcie zrobić porządek z weekendowymi karciarzami, że aż mi to obrzydło. ZERO reakcji przez długie miesiące.

    A teraz nagle się obudzili i "współpracują"... ŻENUJĄCE.

    10-01-2008, 13:47

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~znudzony

    "Podobne akcje są prowadzone przez policję i dostawców sygnału telewizyjnego już od kilku lat. Dostawcy zwracają uwagę na to, że nielegalny odbiór uderza nie tylko w ich dochody, ale również sprzyja kradzieżom sprzętu należącego do telewizji kablowych i może owocować pogorszeniem sygnału u tych abonentów, którzy uczciwie płacą za odbieranie sygnału."

    ja płacę za kablówkę prawie 60 zeta mam full kanałów i nic do oglądania. po co to kraść ? nie rozumiem... tylko TVPinfo, czasami TVN24 no i carton dla dzieciaka. reszta do dupy.

    10-01-2008, 15:25

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~kornik

    brawo za to ze ja place inni za darmoche jada gratulacje dla allegro swietne posuniecie

    10-01-2008, 15:57

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~raj

    @znudzony: o TVP Kultura zapomniałeś... tak naprawdę to jedyny kanał warty oglądania... ale dla jednego kanału nie będę sobie kablówki kupował, trudno... :(

    10-01-2008, 17:02

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~hdfc

    Nikt ci nie każe płacić, też możesz oglądać za free.
    Zresztą to jest upierdliwe, do polszmaty trzeba wpisywać klucze jak zmienią (teraz jest au ale to inna sprawa), aktualizować soft,w cyfrze bawić się w unloopery, dostrajać karte, szukać identyfikatorów, wgrywać, mieć czytnik itp.
    To nie jest tak, że kupujesz na allegro jedną rzecz i masz.
    Płacisz za to, żeby mieć obsługę techniczną, za wynajem dekodera, wygodę użytkowania i inne rzeczy.
    Zresztą trudno nazwać kradzieżą dekodowanie czegoś co i tak leci z satelity i dociera do wszystkich.
    Powiedz mi gdzie tu są ich straty?
    A allegro naprawdę powinno się zająć oszustami którzy generują realne straty, ci ludzie od spliterów, unlooperów i innych urządzeń chociaż je wysyłają.

    10-01-2008, 17:32

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~darthsidious

    Chętnie postawię pod sąd debili z Cyfry+ i Polsatu za sprzęt który mi zabrano w ramach takich akcji. Zrobiłem raz przelew do kolesia za coś, a ten gostek akurat zajmował się sharingiem. Niedoinformowani kretyni z policji wpadli mi na chatę i zabrali dwa laptopy szukając programu do oglądania tv. Ciekawe poco miałbym się w to bawić skoro mam kablówkę. Ale oczywiście megamózgi zabrali by mi też lodówkę gdyby tylko była podłączona do netu. Mam propozycję dla gostków od $YFRY+ i POLSZMATU żeby doinformowali i doedukowali policję i prokuraturę o co chodzi zanim złożą doniesienie o popełnieniu przestępstwa zanim ktoś ich zlinczuje publicznie. Teraz śledztwo umorzono z braku dowodów a podatnicy zapłacą za mój czas, nerwy, sprzęt i dobre imię. TO DOPIERO SĄ STRATY.

    10-01-2008, 17:54

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~matips

    Zdaje, się że z C+ i Polsatem nie wygrasz. Oni właściwie nic nie zrobili. Za to policja rzeczywiście powinna płacić za konfiskowany sprzęt. Czym to się różni od kradzieży? Wchodzą Ci tacy debile do domu i konfiskują komputer. Jakim prawem? Bo coś tam MOŻE być? Powinni po prostu zrobić sobie kopię dysku, zasadniczo mają tam wszystkie potrzebne materiały. Wszyscy byliby zadowoleni, policjanci (mają dane), użytkownicy (też mają dane). No, chyba, że użytkownik rzeczywiście łamie prawo. Nie mam pojęcia czy kopia liczy się w sądzie, ale to sprawa policji (dane zdobywają - równie użyteczna jest kopia co oryginał, jak władza stawia nieżyciowe wymagania, to jej problem).

    10-01-2008, 18:37

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~xof

    Zauważcie, że "współpraca" takich instytucji jest na polecenie jakiejś firmy. Firmy, która ma kasę i chce więcej i więcej wydrenować z naszych kieszeni. Żeby nie było ja nie korzystam z żadnej platformy w jakikolwiek sposób. Tą współpracę można porównać do pracy na polecenia instytucji typu ZAIKS, RIAA itd.
    Nie tędy droga do pozyskania abonentów tylko poprzez niższą cenę. Ale "oni" nie potrafią tego zrozumieć i wolą minimalizować "straty" a raczej potencjalne zyski. Dokładnie jak z pirackimi programami/muzyką/filmami. Niższa cena-większy obrót-mniej piratów. Chociaż jak będzie nawet i za 10 zł to jak da się piracić za darmochę to też się znajdą tacy.

    10-01-2008, 23:37

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~qtt3

    tzn. ze co? splitery są złe? każdy kto sprzedaje splitery sprzedaje je w złej wieże? jesli place za cyfrę to ch*j ich obchodzi ile dekoderów w domu mam..

    @darthsidious to jest właśnie debilizm policji, oni nie mają żadnych sensownych procedur... wola najeżdżać akademiki, a jak kilku debili tłucze przechodnia to nawet z radiowozu nie wysiada...

    11-01-2008, 01:47

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~darthsidious

    Co do tego kopiowania to masz matips rację że tak było by lepiej ale skopiowanie oznacza łamanie prawa bo bez wiedzy i zgody autora kopiować nie można. Z drugiej jednak strony byłaby to kopia bezpieczeństwa a do takiej każdy legalny uzyskiwacz ma prawo. To jeżeli chodzi o oprogramowanie zakupione jedna jeżeli chodzi o oprogramowanie wytworzone przez poszkodowanego to bez jego zgody byłaby to kradzież ale z drugiej strony jako oskarżony lub podejrzany nie wydając zgody na kopiowanie utrudniałby pracę policji. Takich paradoksów w polskim prawie jest masa, zwłaszcza jeżeli chodzi o przestępstwa elektroniczne. TOTALNA MASAKRA LEGISTLACYJNA.

    11-01-2008, 13:05

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~jacek

    Tego typu akcje są jak najbardziej słuszne i popieram ale szkoda że zwykle są inicjowane poprzez jakies trzecie podmioty. Taka sytuacja naprowadza nas na ciekawe rozwiązanie dotyczące problemów policji z budżetem. Jeśli słyszymy że po raz enty policja "działa za namową firm" które są "okradane" to może by wprowadzić cennik usług policji np Firma X zleca policji żeby zajęła się firma/osobami Y bo ma podejrzenie taki i takie policja działa robi swoje dostaje kase i finito. Mogę się jedynie domyślać że zleceń byłoby naprawdę dużo (to takie coś ekstra - jakby iść prywatnie do lekarza ;) ). Jednak prawdą jest że policjanci są trochę mało wyszkoleni jeśli chodzi o oprogramowanie legalnie czy nie itd. Niespotkałem się z sytuacją (chodzi mi o artykuły itp) że na miejscu stwierdzane jest orzecznie iż posiadamy np wszystko legal na komputerze. Wniosek wszyscy jesteśmy złodziejami na dzień dobry teraz tylko w Twojej gesti drogi obywatelu żeby udowodnić że jesteś cacy i moralnie czysty. Podobnie jest ze skarbówką, i innym urzędami gdzie na górze jest Państwo a na dole flaczek w postaci obywatela.

    Dlatego też młodzi ludzie wyjeżdzają z Polski ze swojej ojczyzny nie dla peniędzy czy braku pracy właśnie z powodu nastawienia i starcia Państwo - Obywatel. W szkocji niedopomyślenia jest sytuacja gdy funkcjonariusze nie posiadający twardych dowodów pozwolili by sobie na zabieranie wszystkiego co jest podłączone pod RJ45 czy WIFI lub pod prąd ze sobą a potem "sorki mała pomyłka" - obywatel odrazu by zrobił takie halo że dostałby rente, ogromne odszkodowanie i publiczne przeprosiny.
    W polsce trochę odwrotnie coś jak totolotek chybił trafił może się trafi może nie a jak się uda to do mediów że wypasiona akcja się udała i super nagrody czekają do odbioru w sekretariacie ministra (trochę taki PRL po liftingu)

    11-01-2008, 19:46

    Odpowiedz
    odpowiedz
  • ~darthsidious

    Jak napisał poprzednik "PRL po liftingu". Nic dodać nic ująć. Zawodnika mamy i dopasujemy do niego paragraf. Szok. Powiem tak gdybyśmy mieli podobne prawo jak w stanie Texas to z tej akcji jaką zrobili u mnie wynieśli by 3 trupy i to zupełnie na legalu. Dowcip tylko polega na tym że tam np. FBI nie pozwoli sobie na najście bez konkretnych dowodów.

    12-01-2008, 20:16

    Odpowiedz
    odpowiedz
Brak danych. Sprawdź później :)
RSS  
Chwilowo brak danych. Sprawdź później :)


Partnerzy