Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Co różni genialnych sprzedawców od nieudolnych akwizytorów? Nowo wydana przez Złote Myśli e-książka „Klucz do umysłu klienta” uczy diagnozowania potrzeb kupujących w sprzedaży bezpośredniej, ale przyda się też właścicielom e-sklepów, bez badania potrzeb biznes internetowy nie ma bowiem szans na powodzenie.

Klucz do umysłu klientaAutor e-booka zajmuje się handlem już od wielu lat i to wszystko, o czym mówi, sprawdził w warunkach rzeczywistej sprzedaży.

Badania dowiodły, że potrzeby klienta różnią się o d tego, co ujawnia się rzeczywiście podczas rozmowy handlowej. Gdyby każdy sprzedawca potrafił zdiagnozować te potrzeby, mielibyśmy codziennie więcej sprzedanych produktów, usług itp. – problem w tym, że aby dotrzeć do tego, co chce naprawdę klient, musisz mieć klucz, wytrych, szyfr. Książka Jana Batorskiego pokazuje nie tylko, czym jest ten klucz, ale co najważniejsze, opisuje, jak zastosować tę wiedzę podczas rozmowy z klientem.
Mirosław Skwarek, autor bloga PerswazjaWSprzedazy.pl

>> Zamów: Klucz do umysłu klienta

Co konkretnie można znaleźć w tym e-booku? Czytając „Klucz do umysłu klienta”:

  • dowiesz się, jaką przewagę da Ci umiejętność perfekcyjnego odczytywania potrzeb klienta;

  • odkryjesz, jak fundamentalnie zmienią się Twoje zyski, gdy postawisz na jeden z najbardziej lekceważonych elementów sprzedaży bezpośredniej;

  • dowiesz się, jak działa 14 złotych zasad sprzedaży opartej na potrzebach klienta;

  • poznasz prawdziwą szkołę zadawania pytań, które naprowadzą Twojego rozmówcę na korzystną dla Ciebie decyzję;

  • staniesz się mistrzem aktywnego słuchania, które pozwoli Ci sprzedawać jeszcze więcej;

  • zyskasz przewagę nad konkurencją, stosując jeden z najbardziej lekceważonych przez sprzedawców elementów rozmowy handlowej.

Dowiedz się więcej i zamów: Klucz do umysłu klienta

Zobacz więcej e-booków


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:

fot. Sophos




fot. Freepik




fot. Freepik