Polski Standard Płatności wdraża płatności BLIKIEM metodą „jednego kliknięcia” w kolejnym banku. Tym razem to klienci mBanku przekonają się jak szybko, wygodnie i bezpiecznie płaci się w e-commerce za pomocą „jednego kliknięcia”.
Płatność jednym kliknięciem staje się coraz bardziej popularna w świecie mobilnej bankowości. To nie dziwi, ponieważ metoda ta daje gwarancję błyskawicznych i bezpiecznych zakupów online. W trakcie realizacji pierwszej transakcji dostajemy zaproszenie do zapamiętania danego sklepu. Po jego akceptacji, przy kolejnej transakcji wystarczy już tylko wybrać BLIKA i zatwierdzić płatność na swoim telefonie. Dodatkowo każda transakcja wymaga też autoryzacji kodem PIN w aplikacji mobilnej banku.
Mechanizm transakcji za pomocą jednego kliknięcia w mBanku wygląda następująco:
Przy zakupach jako formę płatności wybieramy BLIK. W aplikacji mobilnej w swoim smartfonie generujemy sześciocyfrowy kod BLIK. Następnie wpisujemy wygenerowany kod i zaznaczamy polecenie: Wykonaj i Zapamiętaj. W podsumowaniu zaznaczamy, że chcemy płacić bez przepisywania kodu.
- Cieszymy się, że mBank wdrożył metodę „jednego kliknięcia” dla swoich klientów, bo jest to rozwiązanie, które pozwala na błyskawiczne, wygodne i bezpieczne płatności. Poza tym silna
i wygodna autoryzacja BLIKA daje szerokie możliwości obsługi płatności. Prowadzimy w tej chwili rozmowy i prace wdrożeniowe metody „jednego kliknięcia” z kolejnymi bankami i firmami - mówi Dariusz Mazurkiewicz, wiceprezes Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu BLIK.
- Klienci mBanku lubią korzystać z BLIKA - w pierwszym kwartale 2017 r. skorzystało z niego 245 tys. osób. Dlatego rozwijamy tę usługę, umożliwiając płacenie BLIKIEM bez przepisywania kodu. Priorytetem mBanku jest dalszy rozwój mobilnych narzędzi i procesów w taki sposób, aby wszystkie istotne sprawy w banku można było załatwić z użyciem smartfona, mówi Cezary Stypułkowski, prezes zarządu mBanku.
Samsung inwestuje w startupy – w Rzeszowie startuje inkubator dla firm Internetu Rzeczy
Komunikaty Firm to gwarantowane publikacje informacji prasowych i artykułów Twojej firmy lub Klientów Twojej agencji w Dzienniku Internautów, zawierające aktywny link, grafikę oraz możliwość wstawienia treści multimedialnych (YouTube, Vimeo).
Artykuły pozostają w serwisie co najmniej przez 12 miesięcy. Redakcja nie ingeruje w treść komunikatów firm.
Artykuły oferowane są pojedyńczo, w pakietach lub abonamencie (najtańsza opcja). Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu: reklamawdi@webtango.pl.
|
|
|
|
|
|
|
|
Serwisy specjalne: |