Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Klienci mBanku mogą teraz płacić BLIKIEM metodą jednego kliknięcia

13-04-2017, 12:37

Polski Standard Płatności wdraża płatności BLIKIEM metodą „jednego kliknięcia” w kolejnym banku. Tym razem to klienci mBanku przekonają się jak szybko, wygodnie i bezpiecznie płaci się w e-commerce za pomocą „jednego kliknięcia”.

Płatność jednym kliknięciem staje się coraz bardziej popularna w świecie mobilnej bankowości. To nie dziwi, ponieważ metoda ta daje gwarancję błyskawicznych i bezpiecznych zakupów online. W trakcie realizacji pierwszej transakcji dostajemy zaproszenie do zapamiętania danego sklepu. Po jego akceptacji, przy kolejnej transakcji wystarczy już tylko wybrać BLIKA i zatwierdzić płatność na swoim telefonie. Dodatkowo każda transakcja wymaga też autoryzacji kodem PIN w aplikacji mobilnej banku.

Mechanizm transakcji za pomocą jednego kliknięcia w mBanku wygląda następująco:

Przy zakupach jako formę płatności wybieramy BLIK. W aplikacji mobilnej w swoim smartfonie generujemy sześciocyfrowy kod BLIK. Następnie wpisujemy wygenerowany kod i zaznaczamy polecenie: Wykonaj i Zapamiętaj. W podsumowaniu zaznaczamy, że chcemy płacić bez przepisywania kodu.

blik mbank

- Cieszymy się, że mBank wdrożył metodę „jednego kliknięcia” dla swoich klientów, bo jest to rozwiązanie, które pozwala na błyskawiczne, wygodne i bezpieczne płatności. Poza tym silna

i wygodna autoryzacja BLIKA daje szerokie możliwości obsługi płatności. Prowadzimy w tej chwili rozmowy i prace wdrożeniowe metody „jednego kliknięcia” z kolejnymi bankami i firmami - mówi Dariusz Mazurkiewicz, wiceprezes Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu BLIK.

- Klienci mBanku lubią korzystać z BLIKA - w pierwszym kwartale 2017 r. skorzystało z niego 245 tys. osób. Dlatego rozwijamy tę usługę, umożliwiając płacenie BLIKIEM bez przepisywania kodu. Priorytetem mBanku jest dalszy rozwój mobilnych narzędzi i procesów w taki sposób, aby wszystkie istotne sprawy w banku można było załatwić z użyciem smartfona, mówi Cezary Stypułkowski, prezes zarządu mBanku.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              





Ostatnie artykuły:

fot. Sophos




fot. Freepik




fot. Freepik