Kilkanaście startupów w akceleracji [m]spark

27-09-2018, 22:11

Do programu [m]spark powered by KnowledgeHub Akcelerator zakwalifikowało się 16 z 52 zgłoszonych startupów, rozwijających narzędzia z zakresu marketingu i nowych technologii. Docelowo ich produkty wzbogacą ofertę firmy będącej platformą technologiczną i negocjacyjną, współtworzoną przez agencje mediowe.

Celem akceleratora [m]spark jest rozwinięcie i wdrożenie innowacyjnych pomysłów z sektora MarTech, czyli połączenia marketingu i technologii. Do etapu prezentacji ofert zaproszono 24 startupy, rozwijające narzędzia z takich obszarów świata digitalu jak e-commerce, content marketing, programmatic, DOOH, SEO, SEM, chatboty, augmented reality.

Finalnie do akceleracji dostało się 16 startupów: share2sell, Ignico, chatBooster, Lydia, Platforma MyLED, SaveChart, Linkhouse.co, Persometrics, Just Run App, Runvido, 4screens, Digital Audio, Kitchen Casting, a'Pear, PushAd, ARBridg.

W ramach akceleracji mentorzy z GroupM, agencji mediowych oraz przedstawiciele organizacji partnerskich dzielą się z uczestnikami unikalnym doświadczeniem rynkowym oraz wiedzą ze świata reklamy i nowych mediów.

Obecnie rozwijana jest oferta poszczególnych startupów oraz ustalane są handlowe warunki współpracy i sprzedaży produktów. Trwają też pierwsze wdrożenia produktów. Pod koniec roku najlepsze startupy mają szansę na stałą agencyjną współpracę. Najbardziej perspektywiczny projekt lub projekty, wyłonione przez komitet [m]spark, mogą otrzymać nagrody z puli o wartości 100 tysięcy złotych.

Źródło: KnowledgeHub


Źródło: materiał nadesłany do redakcji
  
znajdź w serwisie

RSS  
RSS  
RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Listopad 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930