Kalendarze na 2020 – nie zwlekaj z zamówieniem do końca roku!

18-07-2019, 07:57

Mimo popularyzacji cyfrowych kalendarzy w komputerach i na urządzeniach mobilnych, tradycyjne kalendarze nadal cieszą się niebywałym zainteresowaniem. Jest kilka powodów takiego stanu rzeczy – kalendarze w formie papierowej są najbardziej widoczne – wystarczy szybki rzut okiem na plan całego tygodnia/miesiąca – to najlepszy sposób na weryfikację swoich celów i ważnych dat. Z kolei reklamowe kalendarze biznesowe stanowią jeden z najbardziej opłacalnych sposobów na reklamę firmy – to jeden z niewielu gadżetów reklamowych, które są naprawdę pożyteczne. Z uwagi na ogromne zainteresowanie wszystkimi rodzajami kalendarzy – już teraz warto zastanowić się nad wyborem najlepszego kalendarza na 2020 rok i nie zwlekać do końca roku, kiedy wiele atrakcyjnych modeli może nie być dostępna praktycznie od ręki.

Rodzaje kalendarzy

Jest kilka głównych typów kalendarzy, które zdobyły największą popularność i są bardzo praktyczne. W zależności od indywidualnych potrzeb można zamówić taki kalendarz, który najlepiej spełnia indywidualne oczekiwania. Każdy inaczej rozumie funkcjonalność, dla jednej osoby znacznie wygodniejszy może okazać się kalendarz książkowy, którego forma pozwala na zapisywanie ważnych spraw, kontaktów i planowanie całego tygodnia. Dla innych, tradycyjny kalendarz trójdzielny może być lepszym rozwiązaniem. Ważne jest aby dokładnie poznać naszą ofertę – zastanowić się nad swoimi potrzebami i w ten sposób dopasować idealny kalendarz na 2020 rok. Takimi kalendarzami są kalendarze trójdzielne, jednodzielne, biurkowe, książkowe, plakatowe oraz popularne biuwary.

kalendarz ścienny

Kalendarze ścienne

W tej kategorii można rozróżnić trzy typy kalendarzy.

  • Kalendarze jednodzielne skupiają wzrok na bieżącym miesiącu, są zwykle mniejsze niż trójdzielne. To dobry i dyskretny sposób na nienachalną reklamę firmy. Wyrywane kartki są umieszczona na sztywnym papierze z dowolnie dopasowaną grafiką. Kalendarz ścienny jednodzielny to dobre rozwiązanie reklamowe do gabinetów lekarskich, biur, recepcji i innych pomieszczeń w których będzie użyteczny. Cennik kalendarzy jednodzielnych jest uzależniony od zastosowanych rozwiązań projektowych.

  • Kalendarze trójdzielne to jedno z tradycyjnych i najchętniej wybieranych rozwiązań. Kalendarz trójdzielny jest dłuższy od jednodzielnego. Gwarantuje szybki podgląd na trzy dowolnie wybrane miesiące roku. Kalendarze wieloplanszowe charakteryzują się również dość dużą powierzchnię reklamową, co może być decydującą o wyborze kwestią dla firm, które chcą byś widoczne i rozpoznawalne. Kalendarze ścienne są tradycyjną formą kalendarzy, których popularność jest niezmienna od kilku dekad.

  • Kalendarze plakatowe są dostępne w kilku wymiarach, które można dopasować indywidualnie do potrzeb. Kalendarze planszowe maja formę całorocznego kalendarium. Na tle dowolnie wybranej grafiki umieszczone są wszystkie miesiące danego roku. Dobrym rozwiązaniem na zwrócenie uwagi na kalendarz (i logo firmy) jest wybór przykuwającej wzrok grafiki, format (np. b1, b2) i powierzchnia nadruku jaką oferuje kalendarz ścienny plakatowy pozostawiają duże pole do popisu!

kalendarz biurkowy

Kalendarze biurkowe (stojące i leżące, czyli biuwary)

Kalendarze biurkowe to niezbędny gadżet dla wielu pracowników. Pozwalają na szczegółowe zaplanowanie zadań i tworzenie istotnych służbowych notatek – jednym słowem doskonale organizują pracę.

  • Stojące kalendarze biurkowe łącza w sobie estetykę i funkcjonalność, To jeden z rodzajów kalendarzy, które cieszą się naprawdę dużym zainteresowaniem. Mogą być wykorzystywane nie tylko w biurze, ale i w domu. Dzięki temu mogą stanowić zarówno podstawowe wyposażenie biura, jak i pełnić rolę gadżetu reklamowego dla Klientów.

  • Biuwary to wielkoformatowe kalendarze, które pełnią jednocześnie rolę notesu/brudnopisu. Po zapełnieniu strony biuwaru, wystarczy ją wyrwać – ilość stron jest zazwyczaj wystarczająca, aby korzystać z nich przez cały rok, nawet przy intensywnym użytkowaniu.

kalendarz książkowy

Kalendarze książkowe

Kalendarze książkowe są najczęściej zamawiane jako prezenty dla ważnych klientów firmy. Są bardzo praktyczne, przez co z pewnością nie zostaną rzucone w kąt (jak wiele innych gadżetów reklamowych). W zależności od wyboru – mogą być uzupełnione sztywną, solidną oprawą, co nadaje im eleganckiego i wytwornego stylu. Można swobodnie ingerować w ich ostateczny wygląd, rodzaj logowania i inne istotne kwestie takie jak np. szycie lub klejenie stron, rodzaj oprawy i wygląd wewnętrzny kalendarza.

Kalendarze z logo firmy to dobra promocja

Inwestycja w kalendarze z logo firmy to najlepszy sposób na skuteczną promocję marki. Po kalendarz sięga się co najmniej kilka razy dziennie – za każdym razem jest to również rzut oka na logo lub motto firmy. Spośród wszystkich dostępnych na rynku gadżetów reklamowych to właśnie kalendarze cieszą się największą popularnością. Czemu? Bo są funkcjonalne, praktyczne i estetyczne. Mogą być oferowane zarówno pracownikom, jak i wszystkim klientom. Dzięki szerokiej ofercie, można wybrać np. kalendarz książkowy w eleganckiej prawie dla kluczowych partnerów biznesowych i praktyczne kalendarze biurkowe dla wszystkich pracowników firmy. Warto sprawdzić ofertę agencji Unigraf: https://unigraf-bydgoszcz.pl/reklama/kalendarze/

Skorzystaj z pomocy agencji Unigraf z Bydgoszczy!

Skorzystanie z usług agencji Unigraf z Bydgoszczy umożliwia stworzenie doskonale spersonalizowanego kalendarza dostosowanego nie tylko do potrzeb, ale również określonej kolorystyki i zamysłu marketingowego firmy. Umożliwiamy zarówno stworzenie autorskiego projektu kalendarzy jak i szeroki wybór gotowych projektów. Gwarantujemy kompleksowe wsparcie i wykonanie usługi na każdym z jej etapów. Efektem końcowym naszej pracy są perfekcyjne kalendarze firmowe, które cieszą oko przez cały rok!


Źródło: Komunikat firmy. Wydawca nie odpowiada za treści nieredakcyjne. Kontakt dla firm zainteresowanych publikacjami w DI: kf@di24.pl

***


Komunikaty Firm to gwarantowane publikacje informacji prasowych i artykułów Twojej firmy lub Klientów Twojej agencji w Dzienniku Internautów, zawierające aktywny link, grafikę oraz możliwość wstawienia treści multimedialnych (YouTube, Vimeo).

Artykuły pozostają w serwisie co najmniej przez 12 miesięcy. Redakcja nie ingeruje w treść komunikatów firm.

Artykuły oferowane są pojedyńczo, w pakietach lub abonamencie (najtańsza opcja). Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu: reklamawdi@webtango.pl.


To warto przeczytać















RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  

idealdesign.pl - meble designerskie
Serwisy specjalne: