Kalendarz firmowy. Na co zwrócić uwagę przed złożeniem zamówienia?

09-01-2020, 12:23

Już od dawna kalendarz firmowy to jeden z elementów skutecznej reklamy firmy. Pod warunkiem, że spełnia on określone wymagania i standardy. Na jakie dokładnie aspekty należy zwrócić uwagę, co jest ważne podczas przygotowania tego typu materiałów? Poniżej garść inspiracji oraz cennych rad, zarówno dla przedsiębiorców, jak i ich pracowników, których zadaniem jest zamówienie tego typu materiałów.

kalendarz firmowy

Jaki rodzaj kalendarza jest najbardziej atrakcyjny?

Tak naprawdę mamy na rynku różne kalendarze. Drukarnia, na którą się zdecydujesz, zapewne zaproponuje ci różne opcje do wyboru. Wśród propozycji takich firm znajdują się między innymi: kalendarze książkowe, listkowe, spiralowane, jednodzielne i trójdzielne, a także modele biurkowe, szyte oraz biuwary, czyli podkłady na biurko. Każdy z nich ma swoje zalety, warto zapoznać się dokładnie z taką ofertą, ponieważ cena to nie jedyny aspekt, jaki je różnicuje.

Kalendarz książkowy i inne dodatkowe opcje

Jedną z popularniejszych form, na jaką decydują się właściciele firm, są książkowe kalendarze. Drukarnia, która podejmie się przygotowania takich materiałów, z pewnością ma swoje standardy produkcji, warto jednak, aby notesy takie posiadały registry, które ułatwią odszukiwanie potrzebnych informacji.

Dodatkowo nierzadko materiały te pełnią funkcję notatnika i planera, który pozwala lepiej zorganizować różne spotkania i zamierzenia. Dlatego warto, aby zawierał on elementy pozwalające zarządzać czasem. Przydatne okazują się nierzadko punkty takie jak: lista rzeczy do zrobienia, lista priorytetów, czy informacje o ważnych dniach.

Określ grupę swoich odbiorców

Przed zamówieniem takich materiałów w drukarni oceń grupę swoich odbiorców. Nie u każdego sprawdzi się tradycyjny kalendarz biurkowy czy książkowy. Nie każdy skorzysta z kalendarza trójdzielnego lub planszowego. Warto zatem dokładnie przemyśleć taki prezent, wówczas przyniesie najlepsze efekty.

Termin i czas realizacji zamówienia

Kalendarze firmowe wręczamy jeszcze zanim skończy się rok kalendarzowy. Najlepiej, aby druk i realizacja miała miejsce w listopadzie. Wówczas można mieć prawie pewność, że materiały te zostaną przekazane do odbiorców, jeszcze zanim zrobi to konkurencja.

Zazwyczaj spisujemy notatki w jednym planerze, dlatego, warto tutaj zatroszczyć się o pierwsze miejsce. Istnieje wówczas szansa, że kalendarz, który podarujemy klientowi lub kontrahentowi, będzie tym najważniejszym. Dlatego nigdy nie róbmy tego na ostatnią chwilę.

Stonowana i przemyślana reklama firmy

Aby materiał taki przyniósł sukces reklamowy, nie musi być kopią strony internetowej firmy. Wystarczy w subtelny sposób nawiązać do logo, czy kolorystyki firmy, aby ją zareklamować. Zwłaszcza jeżeli jest to kalendarz, który umieszczony zostanie na ścianie. W takiej sytuacji może on odgrywać inne ważne role, np. informacyjną, mówić o kluczowych aspektach ochrony środowiska, lub czymś innym w pewnym stopniu związanym z polityką i działalnością firmy.


Źródło: Komunikat firmy. Wydawca nie odpowiada za treści nieredakcyjne. Kontakt dla firm zainteresowanych publikacjami w DI: kf@di24.pl

***


Komunikaty Firm to gwarantowane publikacje informacji prasowych i artykułów Twojej firmy lub Klientów Twojej agencji w Dzienniku Internautów, zawierające aktywny link, grafikę oraz możliwość wstawienia treści multimedialnych (YouTube, Vimeo).

Artykuły pozostają w serwisie co najmniej przez 12 miesięcy. Redakcja nie ingeruje w treść komunikatów firm.

Artykuły oferowane są pojedyńczo, w pakietach lub abonamencie (najtańsza opcja). Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu: reklamawdi@webtango.pl.


Tematy pokrewne:  

tag kalendarz firmowy
To warto przeczytać













RSS  

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  

idealdesign.pl - meble designerskie
« Sierpień 2020»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 
Serwisy specjalne: