Jesienne spotkanie z branżą e-commerce

07-09-2018, 19:27

24 października w Warszawie odbędzie się Shopper Day. Organizatorzy i uczestniczy wydarzenia wezmą na warsztat zagadnienia takie, jak aktualne wyzwania marketingu, e-commerce i budowania lojalności. Spojrzą na retail w wydaniu online i offline oraz zaprezentują najnowsze technologie i narzędzia do budowania komunikacji z klientem.

Praktycy, wizjonerzy i wyjątkowi goście mają zapewnić uczestnikom konferencji Shopper Day wymianę wiedzy i poglądów. Swoim doświadczeniem podzieli się między innymi Tanguy Pincemin - dyrektor zarządzający w Dunnhumby, specjalistycznej firmie zajmującej się analizą i przetwarzaniem danych o konsumentach. Nie zabraknie też nowości z zakresu nowych technologii.

Organizatorzy wydarzenia zachęcają do udziału marketerów, detalistów, przedstawicieli agencji i domów mediowych, przedstawicieli biznesu e-commerce, dostawców rozwiązań dla e-handlu i narzędzi lojalnościowych oraz operatorów płatności.

Więcej informacji na temat wydarzenia można znaleźć na tej stronie.

Źródło: shopperday.pl


Źródło: materiał nadesłany do redakcji
  
znajdź w serwisie

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Listopad 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930