Jakie są najczęstsze formy reklam internetowych?

23-09-2020, 10:49

Możliwość umieszczania reklam w sieci całkowicie odmienił świat reklamy, zdecydowanie rozszerzając jej możliwości. Co więcej, to świat, który nieustannie powiększa swoje horyzonty, co chwilę oferując nowe możliwości promowania usług i treści. Które z metod marketingu internetowego są najpopularniejsze?

Strona internetowa i social media – podstawa marketingu internetowego

Aby móc reklamować swoje usługi online, z pewnością należy znaleźć im konkretne miejsce w sieci. I choć marketing bardzo często ma na celu przekierowanie odbiorcy właśnie w ten punkt internetu, to jednak posiadanie przez markę strony internetowej jest reklamą samą w sobie. Wyszukując konkretny rodzaj usług czy produktów w sieci, potencjalny klient może dzięki dobremu pozycjonowaniu trafić właśnie na daną witrynę, dzięki czemu dowie się o istnieniu firmy.

Taką samą funkcję pełnią profile w social mediach – to kolejna z absolutnych podstaw marketingu online. Fanpage marki na Facebooku czy Instagramie pozwala dotrzeć do większej ilości odbiorców, a możliwość korzystania z hasztagów to niezwykle skuteczna, darmowa forma promocji danego konta. Dobre dopasowanie hasztagów, treści i formy pozwala na przyciągnięcie nawet kilkudziesięciu tysięcy odbiorców dziennie. Więcej na temat siły stron internetowych i social mediów można dowiedzieć się z Bazy Wiedzy AdNext.

reklama w internecie

Newsletter – stały kontakt z potencjalnym klientem

Newsletter to wyjątkowy rodzaj marketingu internetowego. W teorii może przypominać ulotki reklamowe wrzucane do skrzynek pocztowych, z tą różnicą, że są to ulotki, których prenumeratę zamówił sam odbiorca. Newsletter może być wysyłany wyłącznie wtedy, gdy adresat sam sobie go zażyczy, wpisując się na listę subskrybentów. Tym samym marka zyskuje informację o tym, które treści wzbudziły realne zainteresowanie, prawdziwe grono potencjalnych klientów i łatwą możliwość ich utrzymania poprzez regularny mailing.

Reklama display – najstarszy format marketingu internetowego

Reklamy display to treści graficzne lub tekstowe wyświetlane na stronie samej marki, u partnerów albo w sieciach reklamowych. Reklamodawca płaci za każde jej wyświetlenie, a marka zyskuje prawdopodobieństwo zdobycia uwagi odbiorcy.

Form reklamy internetowej jest wiele, a każda z nich odpowiada innym potrzebom marki. Przed zdecydowaniem się na przetestowanie konkretnej z nich, warto dokładnie przeanalizować, czego firma oczekuje najbardziej – tak, by reklama przynosiła przede wszystkim zauważalne efekty.


Źródło: Publikacja partnera. Wydawca nie odpowiada za treści nieredakcyjne. Kontakt dla firm zainteresowanych publikacjami w DI: kf@di24.pl

***


Komunikaty Firm to gwarantowane publikacje informacji prasowych i artykułów Twojej firmy lub Klientów Twojej agencji w Dzienniku Internautów, zawierające aktywny link, grafikę oraz możliwość wstawienia treści multimedialnych (YouTube, Vimeo).

Artykuły pozostają w serwisie co najmniej przez 12 miesięcy. Redakcja nie ingeruje w treść komunikatów firm.

Artykuły oferowane są pojedyńczo, w pakietach lub abonamencie (najtańsza opcja). Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu: reklamawdi@webtango.pl.


Tematy pokrewne:  

tag reklama internetowatag nols
To warto przeczytać


fot. peshkov











RSS  

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  

idealdesign.pl - meble designerskie
« Październik 2020»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
Serwisy specjalne: