Jaki kubek wybrać na materiał promocyjny firmy?

09-06-2017, 06:58

Świetnym gadżetem promocyjnym mogą być kubki reklamowe. Kubek jest przedmiotem uniwersalnym, może być materiałem promocyjnym właściwie każdej firmy.

Kubki reklamowe są przede wszystkim niedrogie. Niewielkim kosztem można na gładkim naczyniu umieścić dowolny nadruk, np. logo i nazwę firmy. Ten gadżet może być także wykonany w różnorakiej kolorystyce, istnieje możliwość dodania na jego powierzchni sympatycznej grafiki czy pomysłowego hasła.

Tego rodzaju upominek zawsze będzie kojarzył się sympatycznie i z pewnością posłuży do wzmocnienia relacji z klientem. Z jednej strony budzi ciepłe, familiarne skojarzenia i trafia w gust osób rodzinnych, lubiących relaksować się z kubkiem gorącej herbaty, z drugiej zaś ma duże szanse trafić w gust osób aktywnych, skupionych na pracy, którym często towarzyszy kubek energetycznej kawy.

To, jaką formę kubka wybierzemy, w dużym stopniu zależy od grupy docelowej. Najprostszym, bazowym rozwiązaniem „dla wszystkich” może być kubek z logo i nazwą firmy. Przedsiębiorca powinien jednak mieć świadomość, że często „dla wszystkich” znaczy „dla nikogo”, a kubek z logotypem wyląduje u wielu osób głęboko w kuchennej szafce. Trafniejszym rozwiązaniem wydaje się precyzyjniejsze zaprojektowanie gadżetu, dobranie grafiki i sloganu. Logo i nazwa firmy – choć ważne – nie muszą zajmować całej powierzchni kubka.

Jeśli kubek ma być gratisem ekskluzywnej firmy, warto zdecydować się na eleganckie rozwiązanie, współgrające z profilem przedsiębiorstwa. W takiej sytuacji luksusowy upominek może stanowić stylowa filiżanka wykonana z wysokiej jakości tworzywa, o klasycznym wzorze, tylko delikatnie sygnalizująca charakter reklamowy. Ciekawym rozwiązaniem dla firm stawiających na kreatywność i innowacyjność mogą być kubki termiczne o ciekawym designie, również dyskretnie ujawniające treści promocyjne.

Warto pamiętać, że krzykliwa reklama niekoniecznie trafi w gust osoby o wysublimowanych upodobaniach. Wielkie logo na gadżecie reklamowym wcale nie jest cechą przyciągającą potencjalnych klientów. Kluczem do sukcesu jest ciekawy projekt i reklama tak dyskretna, jak to możliwe.

Artykuł powstał przy współpracy z firmą oferującą kubki reklamowe SIDE


Źródło: Komunikat firmy. Wydawca nie odpowiada za treści nieredakcyjne. Kontakt dla firm zainteresowanych publikacjami w DI: kf@di24.pl
Tematy pokrewne:  

tag komunikat firmy
To warto przeczytać

fot. Coindesk



fot. Allegro




fot. Shazam



fot. Pixabay



fot. Pixabay


RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Grudzień 2017»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2017 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.