Jak zwiększyć widoczność marki w internecie?

07-09-2020, 08:34

Bardzo często wydaje nam się, że atrakcyjny asortyment jest gwarancją sukcesu. Nierzadko świadczymy usługi na bardzo wysokim poziomie, jednak liczba klientów wciąż jest zbyt mała. Zapominamy, jak duże znaczenie ma promocja w sieci. To właśnie dzięki niej nasza marka będzie cieszyła się pozytywną opinią. Dodatkowym plusem jest to, że trafimy do osób, które najprawdopodobniej nigdy nie dowiedziałyby się o naszym istnieniu. O reklamę firmy w sieci powinny zadbać nie tylko osoby, które działają w branży e-commerce. Jest to również obowiązkowy punkt dla firm stacjonarnych np. hoteli, restauracji, salonów kosmetycznych.

Pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie lokalne pozwala nam szybciej osiągnąć wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania. Dlaczego tak jest? Przede wszystkim dlatego, że w danym regionie konkurencja jest o wiele mniejsza, niż w przypadku, gdy musimy zmierzyć się z przedsiębiorstwami z całego kraju. Jest to doskonała opcja dla marek działających stacjonarnie. W ich przypadku pozycjonowanie szerokie nie ma większego sensu. Wyjątek stanowią firmy, które jednocześnie działają stacjonarnie, jak i w internecie. Przykładem może być butik z odzieżą, który posiada siedzibę w danym mieście, jednak zajmuje się również sprzedażą wysyłkową. Każdy przypadek jest inny, a więc wymaga odrębnej analizy. Agencja SEM to najlepsza opcja, jeśli marketing internetowy jest nam obcy lub nie chcemy popełnić błędów, które znacznie utrudnią nam wypracowanie pożądanych efektów.

marketing online

Pozycjonowanie ogólne

Pozycjonowanie ogólne to doskonała opcja w przypadku, gdy zależy nam na klientach z całego kraju. Zwykle jest to ważne dla sklepów internetowych, ale nie tylko. Nie ograniczamy się do danego obszaru Polski. Z tego względu konkurencja jest o wiele większa. Musimy liczyć się z tym, że proces pozycjonowania będzie trwał dłużej. Zwykle jest on o wiele bardziej zaawansowany. Oczywiście w obu przypadkach niezbędna jest m.in. optymalizacja strony www. Pamiętajmy, że musi być ona przystosowana nie tylko do potrzeb urządzeń stacjonarnych, ale również mobilnych. Coraz więcej osób przegląda sieć za pomocą smartfona lub tableta. Nie powinniśmy o tym zapominać, jeśli zależy nam na satysfakcjonujących efektach.

Linki sponsorowane

Jak już wspomniano, wypracowanie wysokiej pozycji w Google trwa dość długo. Należy więc uzbroić się w cierpliwość. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby wprowadzić inne metody promocji. Jedną z nich jest kampania Google Ads. Linki sponsorowane to najprostszy sposób na to, aby znaleźć się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Wystarczy, że użytkownik wpisze konkretną frazę. Oczywiście to specjaliści decydują o tym, jakie słowa kluczowe będą wykorzystywane podczas promocji. Ważne jest to, aby nie były one wykorzystywane zbyt często przez konkurencję, gdyż efektowność promocji będzie wtedy znacznie niższa.

Linki sponsorowane rozliczane są w systemie PPC, czyli za kliknięcie. w podobny sposób. Narządzie Programmatic pozwoli nam trafić do odpowiedniej grupy odbiorców i prowadzić skuteczne działania reklamy online. 


Źródło: Publikacja partnera. Wydawca nie odpowiada za treści nieredakcyjne. Kontakt dla firm zainteresowanych publikacjami w DI: kf@di24.pl

***


Komunikaty Firm to gwarantowane publikacje informacji prasowych i artykułów Twojej firmy lub Klientów Twojej agencji w Dzienniku Internautów, zawierające aktywny link, grafikę oraz możliwość wstawienia treści multimedialnych (YouTube, Vimeo).

Artykuły pozostają w serwisie co najmniej przez 12 miesięcy. Redakcja nie ingeruje w treść komunikatów firm.

Artykuły oferowane są pojedyńczo, w pakietach lub abonamencie (najtańsza opcja). Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu: reklamawdi@webtango.pl.


Tematy pokrewne:  

tag programmatictag nolstag marketingtag Google Ads
To warto przeczytać

















RSS  

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  

idealdesign.pl - meble designerskie
Serwisy specjalne: