Jak zwiększyć skuteczność ulotek reklamowych?

11-07-2017, 08:27

Wydawać by się mogło, że w świecie zdominowanym przez Internet papierowe formy reklamy nie przynoszą żadnego rezultatu. Nadal jednak są one w użytku i nic nie wskazuje na to, że w najbliższym czasie pójdą w zapomnienie. Przedsiębiorstwa chwalą sobie promocję, jaką dzięki nim uzyskują pod warunkiem, że ten niewielki skrawek papieru zostanie skierowany do odpowiedniej osoby.

kobieta gazeta diamond-druk.pl

Odpowiedni odbiorca

W odróżnieniu od Internetu, do ulotek, folderów czy plakatów dostęp mają praktycznie wszyscy. Nie każdy jednak ma komputer ze stałym dostępem Internetu, z poziomu którego mógłby systematycznie śledzić nowinki. Mowa tutaj przede wszystkim o osobach w starszym wieku, które nie śledzą tak postępu technologicznego jak młodzi. W takim przypadku skierowanie reklamy produktów dedykowanych ludziom po 60 roku życia w sferę Internetu nie byłoby zbyt rozsądnym pomysłem. Ale nie zawsze ta reguła się sprawdza. Czasami reklama produktu dla osób starszych, przedstawiona osobom młodym może przynieść lepszy skutek, niż jakbyśmy przystali przy dobranym odbiorcy. Przykładem może być napój na witalność dla seniorów, który cieszy się sporą popularnością w okolicy dnia babci i dziadka. Trzeba jednak pamiętać, że takie zabiegi przynoszą oczekiwane rezultaty, ale tylko w określonym miejscu i czasie, dlatego zanim podejmiemy jakiekolwiek kroki, trzeba swoje działania dobrze przemyśleć.


Właściwe miejsce

Miejsce, w którym rozdawane będą ludziom ulotki również musi być przemyślane. Najlepiej jest wręczać je tam, gdzie potencjalnie może być najwięcej odbiorców chcących skorzystać z oferowanych przez nas usług. Drugą cenną radą jest, by nie rozdawać ulotek blisko kosza. Ludzie bardzo często wyrzucają je bez czytania, a pokonanie dłuższej drogi do śmietnika sprawi, że taka ulotka na dłużej pozostanie w ich dłoniach i będą mogli oni zapoznać się z jej treścią.


Dobry przekaz

To co zostanie umieszczone na ulotce również ma spore znaczenie. Nie wystarczy wymienić od pauz tego co mamy w ofercie i wszystko opatrzyć przypadkowym zdjęciem z Internetu, trzeba się nieco bardziej postarać. Jeśli wiesz, że nie poradzisz sobie ze stworzeniem dobrej ulotki poproś o pomoc specjalistę, który zajmie się zredagowaniem treści i doborem szaty graficznej. Gotowy projekt możesz zlecić do druku np. w diamond-druk.pl, gdzie przy okazji będziesz mógł zamówić gadżety promocyjne dla swoich odbiorców.


Źródło: Komunikat firmy. Wydawca nie odpowiada za treści nieredakcyjne. Kontakt dla firm zainteresowanych publikacjami w DI: kf@di24.pl
Tematy pokrewne:  

tag komunikat firmy
To warto przeczytać








fot. Photon








RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Listy
Listy  
« Lipiec 2017»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 
Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2017 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.