Jak zwabić klienta do sklepu i kasy

28-12-2017, 12:30

Podaż jest ogromna. Trudno też zliczyć ludzi pracujących w Polsce w branży reklamowej. Czasem ogarnia człowieka refleksja, kto właściwie produkuje te wszystkie towary, skoro tylu ludzi pracuje tylko po to, żeby je klientom wcisnąć. Konkurencja wymaga nieustannego działania, w tym także przykuwania uwagi klienta i rozbudzania jego potrzeb. Sklepy stosują więc rozmaite techniki obliczone na spowodowanie, by klient wydał w nich więcej, niż zamierzał.

business card

Niezmordowane promocje

„Bo było w promocji” – takie usprawiedliwienie jakiegoś zakupu bardzo często słyszą domownicy od kogoś powracającego z zakupów. To wciąż działa: zasugerowanie klientowi, że oto natrafił na wyjątkową okazję i może zaoszczędzić pieniądze, wydając pieniądze. Nawet niewielka obniżka ceny może spowodować wzrost sprzedaży, który ją sklepowi skutecznie zrekompensuje. Większa, teoretycznie mniej opłacalna, może z kolei sprawić, że klient kupi coś jeszcze.

Tutaj, tutaj!

Klientom, a nawet przechodniom na chodnikach raz po raz zastawiają drogę tzw. potykacze, czyli niewielkie plansze reklamowe na stojakach. Dziś nie wystarczy szyld, witryny wyraźnie straciły na znaczeniu, klientowi trzeba więc „wykrzyczeć” reklamą, nawet irytującą zawalidrogą, że oto w sklepie obok trwa właśnie wyprzedaż albo oferowany jest jakiś niezwykły towar. Większość minie taką reklamę obojętnie, ale co któryś zareaguje zgodnie z wolą sprzedawcy i wejdzie do środka.

Czy wiesz, że…

Wewnątrz sklepu, jeśli tylko miejsce na to pozwala, również można ustawiać i zawieszać reklamy. To konieczne zwłaszcza wtedy, gdy akurat organizowana jest jakaś akcja, promocja albo wyprzedaż. Klienta atakują więc dodatkowe informacje i reklamy, a to przecież tylko jedna z wielu technik. Wiele z takich reklam dostarczają producenci i usługodawcy – sklep nie musi się sam o nie troszczyć.

Ktoś to wszystko produkuje

Wszystkie te instrumenty reklamowe ktoś produkuje i sprzedaje. Można je kupić na przykład w Sklepie Reklamowym Retio – https://www.retio.pl/. Jego asortyment obejmuje rozmaite nośniki reklamy zewnętrznej, od małych potykaczy aż po namioty reklamowe. Firmy i sklepy mogą tu zamawiać gotowe reklamy na wybranych nośnikach – cena każdego produktu zawiera wykonanie reklam gotowych do ustawiania i zawieszania.

Korzystając z tego adresu internetowego można się przygotować na każdą okoliczność od promocji w sklepiku osiedlowym aż po międzynarodowe imprezy wystawiennicze, konferencje prasowe czy masowe imprezy. Są tu także parasole reklamowe, lightboxy, flagi uliczne, a nawet uchwyty na tablet dla prezentera produktu.    


Źródło: Komunikat firmy. Wydawca nie odpowiada za treści nieredakcyjne. Kontakt dla firm zainteresowanych publikacjami w DI: kf@di24.pl

***

Komunikaty Firm to gwarantowane publikacje informacji prasowych i artykułów Twojej firmy lub Klientów Twojej agencji w Dzienniku Internautów, zawierające aktywny link, grafikę oraz możliwość wstawienia treści multimedialnych (YouTube, Vimeo).

Artykuły pozostają w serwisie co najmniej przez 12 miesięcy. Redakcja nie ingeruje w treść komunikatów firm.

Artykuły oferowane są pojedyńczo, w pakietach lub abonamencie (najtańsza opcja). Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu: reklamawdi@webtango.pl.


Tematy pokrewne:  

tag komunikat firmy
To warto przeczytać





fot. ODO 24










RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Grudzień 2018»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 
Serwisy specjalne:
Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2018 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.