Jak zmierzyć szczęście?

20-03-2018, 17:53

20 marca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Szczęścia upamiętniający przyjęcie przez ONZ rezolucji podkreślającej, że dążenie do niego jest podstawowym celem człowieka. Szczęście to pojęcie abstrakcyjne, lecz znaleźli się i tacy, którzy postanowili je zmierzyć w celach marketingowych

Firma Avaya - we współpracy z firmą Avanza - wykorzystała do przygotowania indeksu szczęścia technologię Blockchain. Dane o nastroju klientów można zapisać w specjalnej bazie. Zgromadzone informacje pozwalają na dokładne odwzorowanie customer journey, czyli podróży klienta przez różne media, portale, strony internetowe czy też kontakty multimedialne. Pozwala to firmom na kontaktowanie się z klientami w sposób proaktywny, a nie oczekiwanie na ich ewentualny kontakt.  Informacje o zadowoleniu i nawykach klientów pozwalają między innymi na działania nastawione na polepszenie tzw. customer experience. Technologia Blockchain umożliwia firmom gromadzenie zakodowanych danych z wielu źródeł jak media społecznościowe czy też centra obsługi telefonicznej do późniejszej analizy nastrojów klientów.

Źródło: Avaya


Źródło: materiał nadesłany do redakcji
  
znajdź w serwisie



RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Marzec 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031